Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośna praca po zmianie wtrysków na ASV - film


ponczo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, sprawa wygląda następująco... Silnik AHH po wywaleniu katalizatora, zaślepieniu EGR, zmianie kolektora dolotowego na AWX i usunięciu tłumika środkowego - reszta seria.

Po zmianie wtrysków silnik zaczął pracować inaczej - twardo - w czasie jazdy w aucie jest głośniej i słychać klepiące wtryski/pracę pompy - wcześniej tego nie było...

Korekcje na wtryskach max 0,2.

Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV - spalanie po zmianie wtrysków spadło w porównaniu do ori wtrysków AHH.

Na seryjnych wtryskach silnik chodził bardzo cicho.

Silnik w stanie bdb - pali od strzała, nie bierze oleju i po zmianie wtrysków ciągnie dużo lepiej niż seryjny AJM i nie kopci praktycznie w ogóle.

Silnik pracuje w miarę cicho chwilę po odpaleniu - jak jest zimny...

Popychacze odpadają bo przed zmianą wtrysków była cisza...

Poniżej filmiki jak pracuje motor - mikrofon może troszkę zniekształca dźwięk - w rzeczywistości jest minimalnie ciszej...

Pytanie do kolegów którzy są po zmianie wtrysków na 216/ASV lub mają trochę pomodzone swoje klekoty... Czy motor pracuje ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV

a sprawdziles kat i dawke vagiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie wtrysków kąt i dawka nie uległy zmianie - fabryczne wtryski mają 220/300bar tak samo jak wtryski ASV

a sprawdziles kat i dawke vagiem ?

Tak, wszystkie parametry jak fabryka nakazała... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że wtryski są zużyte i tak będzie na nich pracował. Zweryfikował bym ich ciśnienia. Pokaż loga BS 000, 004 statycznego i BS.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski z Leona z przebiegiem 180 tyś km.... korekcje praktycznie jak nowe :facepalm:

Chwilowo nie mam możliwości sprawdzenia VAGiem bo pozyczylem kabel...

Ma ktoś możliwość sprawdzenia wtrysków po numerach od czego pochodzą? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego rozwiazałes?? problem mam taki sam

Problem pojawił sie po tym jak wrociłem na oryginalne wtryski z 216'

Przed wymiana wszystko chodziło poprawnie "ciszej "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze walczę z tematem... Musze zakupić jakiś pewny zestaw wtrysków i będę testował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ci cos swiruje ,raz kąt wtrysku 10 raz 58-60 .dziwne to albo gazu dodawales w trakcie robienia logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore to 000BS ?

zapewne te co wartosc kata 9-11 :wink:

ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore to 000BS ?

zapewne te co wartosc kata 9-11 :wink:

ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm:

Jakbyś czytał uważnie od początku moje posty to byś wiedział, że kąt i dawka - fabryczne prawidłowe ustawienia... Więc za bardzo się nie wysiliłeś... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore to 000BS ?

zapewne te co wartosc kata 9-11 :wink:

ustaw prawidlowo kat wtrysku i to samo niech zrobi kolega co zalozyl watek a nie szuka winy w wtryskach:facepalm:

Jakbyś czytał uważnie od początku moje posty to byś wiedział, że kąt i dawka - fabryczne prawidłowe ustawienia... Więc za bardzo się nie wysiliłeś... :facepalm:

za to ty od trzech tygodni nie wstawiles logow a wszegolnosci 004bs:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym też pisałem wyżej... Nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia - nie komentuj. Z góry dziękuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jade do szpeca od wtryskiwaczy zobaczymy co powie

Byłem dzisiaj u mechanika i sprawdził wszystkie wtryskiwacz i powiedział ze są w idealnym stanie

Dobrze rozyplaja oraz jest odpowiednie ciśnienie

Poprawił kąt wtrysku i odrazu silnik teraz ciszej pracuje, powiedział ze ustawił tak jak fabryka dała

To metaliczne klepanie podczas dodawania ustało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...