rikokodo_2_9_9 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Witam wszystkich :) Od jakiegoś czasu widzę mały wyciek przy kolektorze wylotowym przy silniku. Jest to bardzo gęste i kleiste. domyślam się że to nagar i padła mi uszczelka. Czy wymieniał już ktoś tą uszczelkę. Macie może jakieś fotostory.Czy jeździć dalej. Za pomoc z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?oki 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wyglada to na olej ktory dostaje po przez zawory do kanalu wydechowego i tamtedy wedruje ze spalinami do wydechu. Jak sciagniesz kolektor i okaze sie ze trzonki zaworow sa wilgotne od oleju, tzn ze uszczelniacze zaworowe maja juz dosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikokodo_2_9_9 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ale jak był silnik brał olej to by olej szybko ubywał. Fakt dolewam 100ml raz na 6000 km, to jednak uroki turbiny. Druga sprawa samochód dymi na czarno jak wcisnę w pedał a nie na jasno. Więc może te wyciek jest skutkiem nagromadzenia dużej ilości paliwa zanim się silnik rozgrzeje. Tak czy siak nie obejdzie się bez demontażu kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Radzę Ci zmierzyć kompresję, a w szczególności na 4 cylindrze. P.S. Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikokodo_2_9_9 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 192 tyś. A co ma kompresja do wycieku. Dziwnych odgłosów nie słyszę z silnika, a mocy nie brakuj. Dolewam do paliwa takie cudo o nie dawna Dodatki do paliw -Diesel : Modyfikator paliwa Diesel 2663 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_a4b5 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Wydaje mi się że to raczej zwykły nagar olej od temperatury by odparował, a jeśli chodzi o uszlachetniacze to nic nie zastąpi tradycyjnego mixolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikokodo_2_9_9 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Nagar od oleju, ale skąd. Czym najlepiej usuwać nagar w silniku. Bo wydaje mi się że mixol to zwiększy jego ilość, ale przesmaruje pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbprezes 1 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 zrób płukanke silnika LIQUI MOLY ENGINE FLUSH 2640 PŁUKANKA PROMOCJA (3973425455) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweka4 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 mam to samo od kiedy zaślepiłem EGR, jest to olej z kolektora ssącego, było chwilę dobrze po czyszczeniu kolektora, sprawa wróciła w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikokodo_2_9_9 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ale ja nie mam zaślepionego ERG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się