Skocz do zawartości

kamil_a4b5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil_a4b5

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wierzchlas

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kamil_a4b5

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z 1.9TDI AJM tego typu, że autko po odpaleniu po dłuższym postoju np. rano jeździ bez zarzutów, zbiera się nie ma żadnych przeciwwskazań. Niestety po zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochód po przekroczeniu 3000 obr łapie tryb awaryjny i wyskakuje błąd przeładowania turbiny. Turbina była robiona w zeszłym roku i raczej jeśli chodzi o kierownice to nie powinno być tam problemu tym bardziej że rano autko śmiga bezproblemowo i najlepiej gdybym go w ogóle nie gasił . Może ktoś spotkał się z tym problemem czyżby to był N75? Dodam że podobna sytuacja stała się przed latem ale szybko przeszło nawet logów nie zdążyłem zrobić, teraz znów to samo i chyba już nie przejdzie samo dlatego muszę coś podziałać. Liczę na Waszą pomoc i pozdrawiam. Poniżej logi. STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188656.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188654.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188651.html DYNAMICZNE: Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_188655.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188653.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_188652.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_188650.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188649.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188648.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188647.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_188646.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188645.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188644.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188657.html
  2. ok spoko dzięki za rade daruje sobie chińszczyznę...
  3. kamil_a4b5

    Zakup lamp tył polift

    Witam. Mam do Was pytanko odnośnie tylnych lamp do avanta. Muszę dokonać zakupu i zastanawiam się nad nowymi. Czy ktoś z Was miał do czynienia z zamiennikami nowymi lamp poliftowych, jeśli tak to jak one pasują i jaka jest jakość wykonania? Czy lepiej poszukać używki?
  4. kamil_a4b5

    Olej z zaworu EGR

    Mam to samo również turbo po regeneracji, kolego Konrad88nj ile zapłaciłeś za nową pokrywę, jak wiadomo sama odma jest nie wymienna.
  5. Wydaje mi się że to raczej zwykły nagar olej od temperatury by odparował, a jeśli chodzi o uszlachetniacze to nic nie zastąpi tradycyjnego mixolu.
  6. Pewnie chodzi Wam o filtr przepięciowy fajna sprawa: PRZEPIĘCIÓWKA - zabezpieczenie podczas spawania (3970986812) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  7. Odświeżam dla zainteresowanych. Dzisiaj wymieniłem czujnik, trochę mi zeszło bo czasu nie miałem. Nie kupiłem oryginalnego ponieważ miałem już zamiennik FEBI. Dzięki fragless1, tak czujnik znajduje się z tyłu silnika w aluminiowej obudowie i jest koloru zielonego kostka 4-piny. Jeśli chodzi o wymianę to podejście do czujnika jest kiepskie. Cała wymiana zajęła mi 1.5h, musiałem odkręcić rurę dolotową od EGR. Największy kłopot sprawiło mi odbezpieczenie czujnika, mianowicie plastikowa zapadka wsunięta w aluminiową obudowę strasznie zaśniedziała i niestety pękła i nie mogłem wyciągnąć reszty zabezpieczenia, na szczęście w komplecie jest nowe. Jeśli chodzi o płyn to nie wypuszczałem całego, po wyjęciu czujnika wyleciało ok 0,7 litra. Wszystko śmiga temp. wskazuje poprawnie i nic się na razie nie dzieje.
  8. U mnie było podobnie gdy miałem zaśniedziałe kostki pod osłoną plastikową obok uchwytu otwierania maski polutowałem kostki na nowo i wszystko śmiga.
  9. elegancko za dużo Tobie pomagam i nie mam czasu się swoją zająć
  10. Na górze manetki którą włączasz wycieraczki masz przełącznik tam ustawiasz odstęp czasowy.
  11. Jest pod bezpiecznikiem oświetlenie wnętrza. Zerknij pod osłonę obok uchwytu otwierania maski i przejrzyj kostki czy nie są zaśniedziałe lub ugnite.
  12. Zacznij od przednich u mnie działo się tak w drzwiach od kierowcy
  13. Sprawdź instalacje między drzwiami a karoserią miałem podobny problem kable się zwierały i po pod głoszeniu działy się takie cuda.
  14. Witam wszystkich. Mam następujący problem z moją A4. Silnik podczas jazdy normalnie osiąga swoją temperaturę, wskazówka na 90 stopni, ale po wjechaniu w małą nierówność lub dziurę wskazówka opada na dół. Moje pytanie jest następujące który czujnik temperatury odpowiedzialny jest za wskazania ten który jest na dolnym wężu od chłodnicy?? Czy posiada ktoś jakiś schemat tego czujnika tzn. połączenia od czujnika do licznika. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
  15. Witam wszystkich klubowiczów. Posiadam Audi A4 B5 1.9 115KM Tiptronic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...