zaba84 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Tzn juz wiem jak je synchronizowac. Tylko chodzi mi w co dokladnie po kolei wejsc w VCDSie aby widać było jego polozenie abym mógł go ustawic na "0"
SotoM Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 004 4te okienko. nie czytasz linkow tam masz wszystko wyłożone na tacy...
zaba84 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Czytam .. dlatego bede próbował je synchronizowac
Pawelkiwi Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tego nie zrobisz na stojącym silniku !
zaba84 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Chyba ustawiłem walki. Najpierw pierwszy na VSDSa a jak wyszło na "0". To go zblokowałem i dociągłem drugi na miejsce blokadki. Po..... Ale i tak mam wrazenie jakby dalej lekko kulał na jałowym i lekko kopcil.. albo mi sie wydaje... I w ogóle wczoraj jak jechałem to włączył mi się chyba tryb awaryjny a dziś miałem jakiś taki błąd ... 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 221006 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.03 Time: 17:47:56 Freeze Frame: RPM: 2457 /min Speed: 75.0 km/h Load: 64.7 % Voltage: 13.53 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2590.8 mbar Absolute Pres.: 1540.2 mbar
SotoM Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 male cisnienie doladowania... dolot napewno szczelny? podcisnienia szczelne?
zaba84 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Musze przejrzeć cały dolot i podcisnienia. Może rzeczywiście gdzies jest nieszczelnosc... Posprawdzam wszystko i dam cynk ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się