karolas123321 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Witam, gdy wymieniłem juz sprezarke i uzupełniłem klime, postanowiłem ją uruchomić. No ale za dobrze by było zeby wszystko działało a jak. O ile wentylator chłodnicy dostaje napiecie (choc to smiec i do wymiany bo nie chce sam ruszyc) o tyle na elektrosprzegło juz napiecie nie dochodzi. Sprawdziłem bezpieczniki, i wszystko ok. Samo sprzegło jest 100% sprawne na krotko działa. Sciagnąłem osłone pod kierownicą, ale przy właczaniu klimy śłysze tykniecie w panelu klimatronika, a pod kierownicą nic nie słychać. Kabel zielono szary namierzyłem i wchodzi on do przekaznika *389 nie wiem czy tak ma być? Nie wydaje sie to troche dziwne? Wrzucam fotke skrzynki. Czy tu brakuje jakiegos przekaznika? Ktoś wie jaki przekaznik obsługuje elektrosprzegło? Jeszcze mam pytanie co do opornicy w pasie przednim. Ona jest wpieta w szereg z wentylatorem czy jak? Po zwarciu przewódów na niej went powinien chodzic max moca? http://www.fotoszok.pl/upload/37437a7c.jpg
jacek70 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Na rurze od klimy obok filtra powietrza masz zaworek do którego idzie kostka 2 pon. Odepnij tą kostkę i kawałkiem przewodu zewrzyj piny w kostce. Jeśli zadziała to zaworek do wymiany.
karolas123321 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Mówisz o czujniku cisnienia? Tym za przednia lampą? ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ---------- Wydaje mi sie, że jak by czujnik blokował załączenie to nie tykało by w panelu klimatronika w momencie wyłaczenia econ.
pieciajek Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Na rurze od klimy obok filtra powietrza masz zaworek do którego idzie kostka 2 pon. Odepnij tą kostkę i kawałkiem przewodu zewrzyj piny w kostce. Jeśli zadziała to zaworek do wymiany. W 95 roku z klimatronickiem na 7V były tylko te czujniki na podszybiu. Reszta ma pod prawą lampą. Kolego podpinałeś vaga? jakie sa błędy na klimatroniku??? Przekaźnik od sprzęgła kompresora jest w stelarzu pod nogami kierowcy na taką dużą kostkę. Nr przekaźnika mogę podać jutro.
karolas123321 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Na vagu nie ma błedów. Na klimatroniku tez 0.0. Pieciajek, widzisz ten przekaznik na moim zdjeciu?
pieciajek Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Na tym linku to widzać tylko jakiś telefon i5 na zielonym tle i nic poza tym, wklej foto tutaj.
pieciajek Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Jak mam tdi ale to nie zmienia że nie widać bo raczej go nie masz, ktoś go wyciął alebo inna historie były z tym autem. Opis mojego zdjęcia przekaźnik 267 pompa paliwa w zbiorniku bo ja mam 115komi PD z pompą paliwa ----387 układ spalonej żarówki (pod pełnego fisa) ---- 53 klakson ---- 370 plus po przekręconej stacyjce ---- 202 świece żarowe ---- 389 od wycieraczek ( u ciebie jak i u mnie dodatkowo nie czarny tylko bazowy bo jest oryginal xenon + sprysk --- 373 przekaznik sterujący cewką pompresora klimy, (powinien być taki na 2 małe i 2 większe wsówki kostka w turkusowym kolorze lub czerwonym. Jak nie wiesz jak to wysledzić to mogę Ci poszukać w moich schematach z kąd wychodzą przewody do przekaźnika i gdzie idą.
karolas123321 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Kurde, u mnie jedyna wolna kostka to lewy górny róg ale jest czarna i ma 2 grube i 2 cienkie konektory. Bardzo dziwne bo nie widac zeby w wiazce było cos kombinowane. Jak byś znalazł, skad idą te przewody, albo kolory to bardzo bede Ci wdzieczny, bo widze ze sytuacja zaczyna stawac sie absurdalna. ---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- 373, to jest chyba zwykły sterowalny przekaźnik, taki sam przypadkiem nie jest do wentylatora? ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Dobra wiem juz, do kostki przekaznika elektrosprzegła maja dochodzić zielono-żółty, i zielono brązowy, oraz zasilanie. Ide szukać. ---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- Byłem własnie w aucie... No i kolega troche racji miał a troche nie miał. Mianowicie, faktycznie przekaznik od klimy to 373 ale od wentylatora to tez 373 sa takie same. Czerwone gniazdo jest od 2 biegu wentylatora, a od klimy jest czarna kostka przekaznika i przewody jak napisałem wyzej: ziel-żó, ziel-bro i zasilanie. Po podmiance przekaznika wentylatora pod elektrosprzegło klima ruszyła i pompuje 0 stopni w nawiew, wiec uwazam ze jest bardzo ok. Dziekuje wszystkim za pomoc i udzielanie sie w watku.
pieciajek Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Ale nie myl siatki z przekaźnikami nad rozdzielnią mocy a za nią.Z tyłu jest jeszcze jedna siatka ale tam są przekaźniki od wentylatorów . przekaźnik od gaszenia swiatełek po czasie albo szereg przekaźników jesli jest w aucie ABS z EDS-em. Tak czy tak cieszę się że nieco pomogłem.
karolas123321 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Jeszcze jedno pytaniem czy ktoś sie orientuje? To wiarak 280mm 80W, czy 300mm ?
l3l0 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Zobacz od tyłu przekażnika zielono-żółty przewód powinien iść do kompresora z przekaźnika. Wentylator rusza wraz ze startem klimy . Ja 2 lata temu wymieniałem przekaźnik klimy zamiennik chyba 80zł ale dostałem ori od znajomego mimo że cykał ale nie podawał dalej dopiero kontrolką wyszło to a w tamtyk roku kabel mi gdzieś zgnił pomiędzy przekażnikiem a łączeniem obok zbiornika od wspomagania - masakra nowy kabel od przekaźnika do kostki . 304mm wg nissensa cały wentylator wraz z obudową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się