Lestat Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Witam, Poprzedni właściciel auta wymienił akumulator ale go nie zaprogramował. Objawiało się to komunikatem FIS, że akumulator słaby i nastąpi ładowanie podczas jazdy. Na mmi gdy np. radio było włączone przy zgaszonym silniku komunikat żeby włączyć silnik inaczej nastąpi wyłączenie. Akumulator niestety firmy krzak. Nie miałem numerów seryjnych poprzedniego ani oryginalnego. Udało mi się dorwać oryginalną VARTE ale od diesla 95Ah u mnie obecny ma 88Ah(1.8TFSI). Przez kilka dni wszystko było dobrze brak komunikatów teraz pojawia się komunikat na MMI żeby włączyć silnik inaczej nastąpi wyłączenie podczas słuchania radia na wyłączonym zapłonie. Akumulator w pełni sprawny. Co robić? Może to być przekłamanie ze względu na różnice między tym co jest fizycznie a tym co było podane przy programowaniu ? dzięki pzdr
wrclaguna Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 ===> http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/kodowanie-akumulatora-285282/#post3755504
Lestat Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 A może ktoś podać battery serial number, kod akumulatora oraz pojemność jaka powinna być w 1.8TFSI w oryginale ? THX
Pro-Mar Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Jutro przy okazji modzenia zrobię fotkę fabrycznego akumulatora od 1,8 TFSI rocznik 2009. Niestety też muszę wymienić akumulator, bo autko stało całą zimę i już nie chce kręcić (padła jedna cela). Oryginalnie miałem MOLLa. Teraz kupiłem BOSCHa. Po modach jadę do serwisu na kodowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się