Skocz do zawartości

Pro-Mar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pro-Mar

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pro-Mar

0

Reputacja

  1. Pro-Mar

    Radio CYFROWE DAB

    Z informacji jakie posiadam podobno Trójka jako pierwsza stacja w PL ma nadawać (a może już nadaje) cyfrowo.
  2. Pro-Mar

    Programowanie akumulatora

    Jutro przy okazji modzenia zrobię fotkę fabrycznego akumulatora od 1,8 TFSI rocznik 2009. Niestety też muszę wymienić akumulator, bo autko stało całą zimę i już nie chce kręcić (padła jedna cela). Oryginalnie miałem MOLLa. Teraz kupiłem BOSCHa. Po modach jadę do serwisu na kodowanie.
  3. Pro-Mar

    Montaz gniazda 230V

    Witam wszystkich. Poszukuję dokładnego schematu podłączenia fabrycznej przetwornicy 12/230 V do A4 B8. Z posiadanego schematu ze starszej wersji Elsy nie mogę się doszukać gdzie należy podłączyć piny we wtyku przetwornicy. Posiadam oryginalną przetwornicę 8K0 907 155 D z płaską czarną trzypinową wtyczką - pin Nr 1 przewód czarny 1,5 lub 2,5 mm2; pin Nr 2 przewód czerwony 1,5 lub 2,5 mm2; pin Nr 3 przewód żółty 0,5 mm2. Pytałem rózwnież w serwisie ale nie bardzo potrafili mi pomóc - wg Elsa onnline występują dwa gniazda zewnętrzne i wewnętrzne w wyposażeniu specjalnym. Nie byli wstanie znaleźć schematu do gniazda w środkowej konsoli z tyłu. Heh:( Chyba nikt nie jest w stanie pomóc w temacie. Kurde porozbierałem prawie pół samochodu i klapa. Ciekawi mnie tylko jedno czy ten trzeci przewód w kostce zasilania przetwornicy (zapewne sterujący) jest zasilany np po zapłonie czy może z jakiegoś sterownika np Bordnetz albo z komfortu? Pewnie będę musiał rozebrać żonie Tiguana, bo jej zamówiłem z fabrycznym 230 V i u niej działa.
  4. Ja ma Concerta z wejściem AUX. Ale to jest wejście liniowe na JACKa montowane pod podłokietnikiem w schoweczku w jego tylnej części. Jutro porobię Ci zdjęcia i podeślę na forum. Akurat mam porozbierany cały tunel środkowy i gniazdo AUX na wierzchu. ---------- Post dopisany 25-03-2014 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 22:04 ---------- Zdjęcia w słabej rozdzielczości ale może okażą się pomocne. W sobotę dalej będę modził to zrobię lepsiejsze. ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2014 at 21:05 ---------- Wrzucam dokładniejsze zdjęcia:
  5. No właśnie leży już od 2 miechów i nie mogę się jakoś zabrać a masz do tego jakiś schemat?? Zastanawiam się właśnie nad montażem z tym że ta przetwornica oryginalna daje słabe napięcie chyba coś ok 150w Chyba coś koło tego, moc nie powala:kwasny: niestety, do ładowania laptopa wystarczy:wink:, gdzieś miałem schematy, musiałbym poszperać, ja chyba odpuszczę, jak coś, mam do sprzedania cały komplet Moc jest w zupełności wystarczająca do laptopa lub ładowarki aparatu. Nikt tam raczej żelazka nie podłącza:) PS: Macie schemat jak podpina się a raczej gdzie ten przewód sterowniczy od przetwornicy? Czy trzeba kodować?
  6. Witam kolegów i gratuluję zakupu. Skrzynią się nie przejmuj żonka Ci trochę pomarudzi a potem jak wsiądzie w manuala to stwierdzi, że automat jest najlepszy szczególnie w korkach albo przy jeździe w górach. Co do modów to widzę, że też masz plan na montaż gniazda 230 V. Masz może schemat gdzie się podłącza sterownie tego gniazda? Ja w elsie znalazłem tylko coś niekompletne i nawet w serwisie szukali chyba z dwie godziny i nie potrafili pomóc
  7. A jaki masz przebieg. Może już się wyrobiły te plastikowe golenie pod fartuchem? W mojej nic nie dobija. Ale jest też tak, że jak włączę na czujnik deszczu lekko drgną i po wyłączeniu też lekko drgają - w CADDYm mam to samo i żony TIGUANIE też. To chyba tak ma być. Najgorzej jak jest mróz a trzymam jedno auto na zewnątrz i jak drgnie to czasem gumki są przymarznięte i może zerwać kawałek.
  8. Witam panowie. Mam silnik CDHB 160 PS i trochę się zaniepokoiłem tym co tu napisaliście. Współczuję brania oliwy. Ojciec miał tak kiedyś w passacie. U mnie nie ma żadnego brania oleju (mam ok 92 tys przelotu) ale jak to na turbinie bywa kiedyś pewnie się pojawi. Heh, teraz już nie robią takich samochodów jak kiedyś. Mam jeszcze 15 letnią Astrę 14 16V z przebiegiem 330 tys. cały czas 0W-30 i nie ma brania oleju (i remontu też jeszcze nie miała żadnego). Z Audi jakoś po 4 miesiącach serwis przysłał wezwanie do jakiegoś programu naprawczego mojego silnika (ponoć akcja ogólnoeuropejska była) i coś tam wymieniali i nie bardzo się dało, bo coś nie pasowała, choć powinno. Mam kolegę w serwisie w Kielcach i mówił, że złożyli w końcu ze "starych" i z nowych części bo wtedy w Niemcowni jakieś święto było i nie mogli się skontaktować z fabryką. Ale nakaż przyszedł, więc wymienić musieli a jak to Polak nie pasuje to złożymy z dwóch:). Generalnie po akcji serwisowej jakby zaczął jeździć lepiej. Ale może to wrażenie, bo nie miałem jej prawie dwa tygodnie i bujałem się CADDYlakiem 1.9 tdi:( Olej leją mi fabryczny (mobila) i jak na razie nic nie bierze i mam nadzieję, że nie będzie. Nie masz kogoś w Kulczykowie? Mnie pompę wody wymienili za darmochę po trzech latach co prawda po interwencji kierownika serwisu. Ale zaoszczędziłem 2 tys:)
  9. Witam wszystkich. Przyszedł czas i na mnie:) Jestem szczęśliwym posiadaczem B8 z 2009 r w jedynym słusznym CZARNYM kolorze. Wybrałem do niej jeszcze brązową tapicerkę w skórze ale niestety bez pełnej elektryki:( (jedynie regulacja podparcia lędźwi). Napęd niestety tylko na przód choć marzyło się Quattro. Za to silniczek bardzo sobie chwalę, ponieważ pełny moment obrotowy mam już przy ruszaniu i aż do 4800 obr. W momencie konfigurowania pojazdu wybrałem sobie dość słabą muzykę czyli Concert. Miałem w zamyśle włożyć tam decka Pioneera DEX P 99 lub DEX P9 z uwagi na słabe fabryczne audio. Jak się okazało możliwości wymiany praktycznie nie ma a instalować zupełnie oddzielne audio z umieszczoną np. w schowku jednostką centralną przestało mieć dla mnie sens. niedawno zrodził się jednak pomysł aby wyprowadzić z posiadanego fabryczne Concerta złącza RCA. I będzie tochyba jeden z pierwszych modów jakie zamierzam przeprowadzić w Audiczce. Ponieważ nabyłem również fabryczną przetwornicę 12 / 230 V i postanowiłem ją zainstalować w miejsce zapalniczki w tylnej części środkowej konsoli niejako przy okazji rozbebeszania wnętrza wydłubałem również jednostkę audio. Oczywiście nie omieszkałem zajrzeć co tam Panasonic zaimplementował do środeczka i... okazłao się, że niestety siedzi tam tania końcówka mocy TDA. W związku z takim stanem rzeczy mam plan na wyprowadzenie wyjść RCA przed scalakiem TDA, który i tak nie będzie używany (ewentualnie zostawię na nim tylko tyły). Ale o tym następnym razem. Jak tylko poskładam i zrobi się nieco cieplej to postaram się zrobić foty swojej B8. Swoją drogą czemu te auta są takie drogie, w końcu i tak pewnie ją sprzedam za jakieś trzy lata:kwasny:
  10. Witam wszystkich. Nie wiem czy okaże się to pomocne ale Homelink działa tylko z drogą radiową 868 MHz. W polsce najczęściej stosuje się 433 MHz i właśnie 868 MHz (zazwyczaj z kodem zmiennym). Nie wiem czy Homelink obsługuje zmienny kod. Zastosowanie do popularnej częstotliwości 433 praktycznie dyskfalifikuje Homelink.
  11. Witam wszystkich Użytkowników AUDIczek. Na imie mam Marcin i zamieszuję ziemię świętokrzyską. Dokładnie Końskie. Jestem użytkownikiem A4 B8 z 2009 r. Inspiruje mnie wszystko co ładnie gra i wszystko co swieci:) Jestem nowy na Forum i wybaczcie jeśli popełniam jakies błędy. Rzadko korzystam z forum i szczerze powiedziawszy nie wiem jak się poruszać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...