Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Zbierak nie 77 mm średnicy kowi Ty architekcie tylko długości...Zbierak polecam ogarnąć. Mnie skrzynia nie dotyczy mam manual. A wykresiki u mnie ladniejsze :-P i cc lżejsze :-D dobra juz dobra, świeżak w temacie jestem:facepalm:
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 to mi rafalekx pisał, chodzi o tą częsć :whistling:03G 115 281, ze to podobno pompa oleju jest taka sama jak w BLB i powinno sie to wczesniej czy później ogarnać przy zmianie olejuDPF narobił mi takich problemów http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/to-blad-p0299-318520/ masz numery tego oleju, filtrów? ile od wymiany do wymiany sie robi? auto u nas zrobiło juz 20tys od zakupu w ciagu pół rokui 2tyg temu zaczął sie ten cyrk Nr czesci podam Ci wieczorem Uszczelka miski, filtr oleju i podkladka do sruby spustowej Olej Motul Multi ATF
wujek496 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Nie chcę się wtrącać ale interesuje mnie jakieś podbicie mocy w tiguanie bo również mam 140 ps z 2010 roku a ma dopiero przejechane 60 000 i chciałbym żeby zaczął w końcu jeździć Także jakby mi mógł kolega Kowi87 podać jakiś namiar gdzie to robił i czy sam program wystarczył czy jakieś wymiany turbiny, to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 po samym sofcie będziesz miał 180km-185km moze, koszt to pewnie przedział 1000-1500zł, kwestia dogadania sie z wybranym tunerem. jak chcesz cos wiecej to musisz wstawic turbo ze 170km [CBBB] jest P&P, cenowo w zaleznosci czy uzywane czy nowe to 1500-3500zł), ale po tym zabiegu masz szanse na moc w granicach 220km jak sie wyżyłuje troche softa:wink: ale 200km w pórownaniu do serii robi już konkretna róznice a robiłem to w R-performance, wawa ul. mineralna26, u mnie na początku miało być usuniecie dpf i soft, ale wczasie prac wyszło że przez tego dpfa turbo sie uszkodziło:wink:
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Aaaa i jeszcze jedna rzecz Silnik na Tipie nie ma dwumasy
wujek496 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 dzięki za szybką odpowiedź. Już wiem na czym stoję. Pozdrawiam
rafalekx Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 po tym zabiegu masz szanse na moc w granicach 220km jak sie wyżyłuje troche softa:wink: A Ty może byś przestał wprowadzać ludzi w błąd jak mało wiesz? Wyzylowany soft to pewnie nawet 190 z tą turbina... i wiecej... bezpieczny soft zalezy od kondycji silnika turbiny i innych podzespołów. Wyniki zależą od wielu rzeczy, np. jak u Ciebie dpf... skoro go wywaliles to powinno byc wiecej w tzw. bezpiecznym sofcie. Możliwe ze chodzilo o skrzynię biegów. Dpf urywa z mocy sporo więc względem mojego wyniku liczyłem u Ciebie na okolice 220 bezpiecznego. Ale jak widać na tipie nie można. Kreski tez inaczej sie rozkładają. Bezpieczny wynik to nie 200 czy 220... 207 to był bezpieczny wynik dla Waszego tiguana biorąc pod uwagę skrzynię i inne pierdoly. Ale u kogoś innego bezpieczne może być 235 nawet. Ja mam bezpieczne 215 i 426 nm z ori dpfem i turbinka 170. A w innym aucie taki wynik mógłby być niebezpieczny i tyle. Poza tym wyniki na hamowni zawsze weryfikuje asfalt ;-)
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 wiesz co to pojecie lajtowy soft? tak nazwałem ten skoro mamy to samo a róznica jest 20km Auto ma obecnie 8s do setki, predkosć max nie mierzona, dzisiaj wpadły 4x235/18 i troche spadła dynamika wyżyłowany soft to według mnie nie odrazu niebezpieczny dla silnika:facepalm:
rafalekx Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 wiesz co to pojecie lajtowy soft? tak nazwałem ten skoro mamy to samo a róznica jest 20kmwyżyłowany soft to według mnie nie odrazu niebezpieczny dla silnika:facepalm: Chopie... ja tylko czepiam się Twoich słów: po tym zabiegu masz szanse na moc w granicach 220km jak sie wyżyłuje troche softa Ja wiem co to pojęcie lajtowy soft, ale dla Ciebie liczą się tylko cyfry i każdy wyższy wynik niż ten który wg Ciebie jest lajtowy (znaczy który Ty masz) to wyżyłowany soft I nie mam na myśli niebezpiecznego dla silnika. Teoretycznie każdy jest niebezpieczny nawet ten "lajtowy" Temat rzeka. Rogal wie co robi. To nie pierwszy mod na tym silniku w jego wykonaniu. Oby wszystko się ładnie sprawowało
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 wiesz co to pojecie lajtowy soft? tak nazwałem ten skoro mamy to samo a róznica jest 20kmwyżyłowany soft to według mnie nie odrazu niebezpieczny dla silnika:facepalm: Chopie... ja tylko czepiam się Twoich słów: po tym zabiegu masz szanse na moc w granicach 220km jak sie wyżyłuje troche softa Ja wiem co to pojęcie lajtowy soft, ale dla Ciebie liczą się tylko cyfry i każdy wyższy wynik niż ten który wg Ciebie jest lajtowy (znaczy który Ty masz) to wyżyłowany soft I nie mam na myśli niebezpiecznego dla silnika. Teoretycznie każdy jest niebezpieczny nawet ten "lajtowy" skończ bo za dużo sobie dopowiadasz:whistling: Dev jak bedziesz miał chwilke to wrzuc te numery:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się