rowoj 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Witam. Audi A4 2000r. silnik ajm skrzynia manualna. przymierzam się do wymiany sterownika pompy abs nr.bosch 0 273 004 358 nr pompy 8e0 614 111 AH. mam nowy sterownik ze sklepu o tym samym numerze, czy wystarczy przełożyć sterownik i wpiąć wtyczki ? czy konieczne jest logowanie? jeżeli tak prosiłbym o instrukcję jak to zrobić. na chwilę obecną jeżdżę z wypiętymi wtyczkami, gdyż naprawa sterownika nie powiodła się. czy ktoś wie do czego służą dodane do sterownika; szmatka+patyczek i plastikowe śrubki (białe i niebieskie) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 czy wystarczy przełożyć sterownik i wpiąć wtyczki ? Trzeba kodować,za sklepu jest,,czysty" Tu znajdziesz potrzebne info:wink: Audi A4/S4/RS4 (8D) - Ross-Tech Wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysiolbn 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Będziesz potrzebował logowania i kodowania , ja dzisiaj robiłem logowanie i kodowanie abs/esp i bardzo ładnie opisane jest wszystko tutaj : Myślę że nic więcej Ci nie trzeba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rowoj 0 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dziękuje za informacje, chyba dam radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysiolbn 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Myślę że bez problemów sobie z tym filmikiem poradzisz , ja tez byłem zielony i zrobiłem więc powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grigori_ig 0 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam Dołączę się do tematu, jeżeli ktoś szuka wskazówek dotyczących samodzielnego montażu 1.Demontaż koła 2.demontaż nadkola 3.odkręcenie zbiornika na płyn do spryskiwaczy( klucz 10 -2 śruby od strony koła i 2 u góry jedna trzyma zbiorniki płynu do spryskiwaczy i wspomagania a druga tylko do wspomagania) odpiąć wtyczkę od czujnika przy zbiorniku od spryskiwaczy, przewody "uwolnić" z rowków co by nic nie uszkodzić i zbiornik można na czymś podeprzeć. Zbiornik na płyn do wspomagania odchylamy (trzyma się na gumie w belce) 4.Mamy miejsce i możemy spokojnie odkręcić 6 śrubek trzymających sterownik i go wyciągnąć. 5.z powrotem podobie tylko w drugą stronę. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się