bongod Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Tak jak w temacie i czy uszkodzony zawór może mieć wpływ na wolne wstawanie turbiny czyli lewe powietrze w układzie podciśnienia ? ---------- Post dopisany 27-03-2014 at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 08:35 ---------- Nic nikomu nie terkocze po odpaleniu po zimnej nocce?? Nie mowie o napinaczu łańcucha oczywiście
szakal222 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Mi nic nie terkocze .jedynie wlasnie napinacz masakra z tym pora wymienic bo drazni mnie ten dzwiek rano
bongod Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Ja wymienialem . Wiec tylkobten zaworek tam jest tylko i to troszkę inny dźwięk .
soul87 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 mi kombinowany w dwoch 1.8t terkotal z rana dopoki pompa SAI chodzila.
bongod Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 I ma tak terkotać? ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ---------- A turbo wstawalo przy ilu obr pamietasz?
szczur_84 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 a jakie są przyczyny-objawy zepsutego zaworu kombinowanego?
bongod Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 no właśnie jestem ciekaw czy może mieć wpływ na nieszczelność dolotu
radko123 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 uważam że jego ew. nieszczelność nie będzie miała wpływu na dolot, pompa sai wpięta jest przed przepływką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się