Hezen 23 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Witam. Dzisiaj miałem bardzo przebojową noc, zabrakło wachy i zapowietrzyłem układ na szczęście z układem paliwowym dość szybko się uporałem, dobrze że przy pomocy był ze mną tata który zauważył przy odpalaniu że na jednym z wtrysków jest nieszczelność. Naprawę chciałbym dokonać sam, czuję się na siłach i nie mam przeciwwskazań psychofizycznych (tak mi się wydaje ), więc tutaj pokieruję do was pytanie: Czy po wyciągnięciu wtryskiwacza zmieni się jego kąt i niezbędna będzie pomoc VAG'a żeby go ustawić? Gdzie mogę kupić uszczelkę (na allegro widziałem zestaw naprawczy wtrysku ale nie potrzebuje zbędnych wydatków i chciałbym kupić samą uszczelkę) i na co zwracać uwagę przy wymianie uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilg.86.86 0 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 co oznacza nieszczelność? leci gdzieś paliwo czy wywala kompresję między wtryskiem a głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 W temacie jest napisane: "Nieszczelnosc pod wtryskiem", wiec domyslam sie, ze chodzi o polaczenie miedzy wtryskiem i gniazdem w glowicy. Moze smialo dzialac. Nic sie nie zmieni, nie rozreguluje. Wyciagaj wtrysk, wyczysc dokladnie gniazdo, wloz nowy pierscien usczelniajacy (koszt 5 PLN), dokrec uchwyt i po sprawie. 20 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilg.86.86 0 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 nie zauważyłem. zasugerowałem się opisem,a nie tytułem tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Między wtryskiem a korpusem (gnazdem w głowicy) jest mokro, po odpaleniu widać że robią się bąbelki. Przy odpowietrzaniu gdy poluzowałem rurki paliwowe, to podczas kręcenia widać było jak paliwo zostaje rozpylane gdy mieszanka była sprężana. Dzięki za szybką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 może nakretka wtrysku pękła ,wyjmij ten wtrysk i go sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 I tak go muszę wykręcić, więc tylko wtedy okaże się co jest nie tak. Nie przyjmuje na razie czarnego scenariusza wymiany wtrysku... oby na uszczelce się skończyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 zdemontuj i sie przekonasz co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 I tak go muszę wykręcić, więc tylko wtedy okaże się co jest nie tak.Nie przyjmuje na razie czarnego scenariusza wymiany wtrysku... oby na uszczelce się skończyło wtrysk to groszowa sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Z wtryskiem jest wszystko w porządku, wystarczyło wyczyścić gniazdo i zmienić podkładkę. Dzięki wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się