Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] prośba o analizę logów


robert199

Rekomendowane odpowiedzi

Przepływka - ok

turbo w miarę ładnie pompuje - ok

EGR - coś sie przycina do czyszczenia

Kąt synchronizacji zabardzo się rozchodzi do poprawy.

Zrób reszte logów i wklej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli można wiedzieć jakie jeszce logi mam zrobić??

z opisu nie moge jedoznacznie wywnioskowac czy loguje sie grupę 11 w BS w PD ale wg mnie tak, bo PD tez maja sprężarki ze zmienna geometria.

egr podejrzewałem, że jest do czyszczenia

i o jaki kąt synchronizacji chodzi?? o wtrysk czy o pasek rozrządu?

i jak wywnioskowałeś, że kąt synchronizacji jest źle?

wg. tyh danych i tego co pisze w opisach to turbo faktycznie niby ok, i że egr nie tak to tez wywnioskowałem, ale przepływki to juz nie koniecznie nie bardzo wiem na co mam patrzec.

czyli podsumowując jakie logi mam jeszcze do zrobienia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te powinny być zobacz czego ci braku i zrób.

Statyczne:

Basic Settings: 000, 003, 004, 011

Normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.

Dynamiczne:

000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi zrobie jutro, ale mie bardzo rozumiem o co chodzi z kątem synchronizacji. i o jaki kąt chodzi. I chyba grupy 004 nie loguje sie w BS bo jest to silnik na pompowtryskach nie na pompie. czy mam racje??

masz racje .. Jarol sie pomylil ... ale 004 normal masz zrobic ... [014 tez nie rob :naughty:]

a o kacie synchronizacji mozesz sobie poczytac uzywajc opcji :szukaj:

dla przykładu : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26377.0.html;highlight=synchronizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak sobie patrze i jakoś mi ta temperatura silnika nie pasuje; niedogrzany???

Grupa 000 oraz 007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez to pozniej zauważułem, ale na wskaźniku w aucie było ponad 80 stopni a na vagu wyszło mniej, tez czasem wyskakuje błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego g62 może to on jest przyczyna, występują tez czasem takie objawy jak podwyższone obroty na biegu jałowym do okolo 1200 ale po chwili spadają.

ostatnio czyściłem egr, zrobie nowe logi i zobaczymy czy jest jakas różnica.

po czyszczeniu cos zaczęło gwizdać, bede musiał to zlokalizowac.

ale jak narazie nie udało mi sie znaleźć tego czujnika, z tego co wyczytałem na tym forum to trzeba go szukać od strony grodzi czołowej po prawej stronie patrząc od przodu, ale kombinowałem na wszelkie sposoby i jedyny czujnik jaki znalazłem to przy chłodnicy na dolnym wężu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...