kowalson86 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem u siebie w 1.6 AHL takie objawy: 1. na początku falowanie obrotów (przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana) 2. czasami po odpaleniu auta obroty są na poziomie 1200rpm, dochodzą do normalnego poziomu ok 900rpm jak silnik sie nagrzeje 3. zaczęło ubywać płynu chłodniczego.... 4. ostatnio zaczął spalać mi olej, po odpaleniu przez jakąś chwilę jasny dym, dziwny zapach spalin, na 6500tyś km dolałem 0,8l oleju 5. z wydechu wydostaje się bardzo dużo wody, szczególnie jak włączę klimatyzację! Stąd moje pytanie czy to uszczelka pod głowicą? Warto to robić? Jakie mogą być koszty?
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak najbardziej zjawiska które opisujesz mogą wskazywać na uszczelkę. Czym prędzej udaj się do warsztatu.
kowalson86 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak najbardziej zjawiska które opisujesz mogą wskazywać na uszczelkę. Czym prędzej udaj się do warsztatu. Orientuje się ktoś w kosztach w przypadku Audi?
eu4yaon Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 myślałem że pkt. 2 i 5 to normalne dla tych aut..
jacek70 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Brałem pod uwagę punkty 3i4 inne to raczej normalka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się