Skocz do zawartości
IGNOROWANY

do czego to służy ?


xXPiotrekXx19

Rekomendowane odpowiedzi

Labiel to nie o to chodzi że lut może sie rozłączyć,tylko właśnie chodzi o opornośc,jeśli polutujesz kabel sygnałowy zwiększy sie jego opornośc , razem z nią nieprawidłowe wskazania sondy. Sonda działa na zasadzie małej prądnicy która pod wpływem ciepla generuje napięcie:facepalm:

No to na elektrodzie ktoś źle pisał. Dobrze wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eXik

najprosciej wziąść zwykły jakiś miernik,lub multimetr jak kto woli, ustawić pokrętło na prąd stały i przedział 20V i podłączyć pod kable od sony i w przeciągu kilku minut bedziesz wiedział jak sona pracuje czy dobrze czy źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączenie dwóch różnych stopów metali może powstać termoogniwo, (teoria) pozatym lut szybko skoroduje, w takich przypadkach gdzie znaczenie mają milivolty stosyje się tylko połaczenia zagniatane lub zgrzewane. Czyli tulejka stalowa i zagniatasz a potem ładnie termokurczem a następnie izolacją termiczną, jeśli to ma mieć ręce i nogi...

---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ----------

BTW w ostateczności lepsze połączenie kostką, pod warunkiem że przewody skręcisz, niż lutowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli podłączyłem te czarne kabele to może tak być , że musze wykasowac jakies błedy zeby zaczela pracowac poprawnie ?? Czy odrazu powinno być dobrze ?? A jeśli np jezdzilem na niesprawnej to ten efekt "falowania" nie wystepował by ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd będzie zapisany ale nie powinien mieć wpływu na pracę. Odłącz mu klemy na 15-20 minut żeby ECU się zresetowało, potem zrób adaptację przepustnicy z kluczyka i zobacz jak wtedy będzie chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem lecz nie moge znalesc :/ jak sie robi adaptację przepustnicy z kluczyka ?

---------- Post dopisany at 09:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ----------

A wiec tak zrobiłem filmik jak to wygląda, najgorzej jest jak zapale auto poniżej link:

Jesli chodzi o ten kabel zielony co wspominalem wczesniej zrobilem fotke skad ten kabel wychodzi :

2014_06_04_274.jpg

2014_06_04_275.jpg

Powiedzcie czy to ten kabel może być przyczyna tego co mi sie dzieje z obrotami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlacz akumulator odlacz kabel od sady i podlacz aku potem adaptacja i odpal jesli bedzie ok sada siadla jesli dalej tak samo szukaj przyczyny gdzie indziej.

---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ----------

adaptacje przekrecasz kluczyk bez odpalania i czekasz az przepustnica przestanie brzeczec wylaczasz zaplon i potem odpalasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem, kabel idzie albo do EVAPu, albo do przepływki. Odłącz przepływkę i sprawdź czy będzie jakaś różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...