McGrooN 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam wszystkich mam duzy problem z moją audisi. gdy auto jest na luzie to skacze na obrotach od 1100 do 300/200 a pozniej gasnie kiedys tylko skakal ale lapal na obrotach. No a teraz gasnie i czasami tak samo jesli jade stala predkoscia toszarpie mi autem wtedy dodaje gazu i jest ok.ale jak ske utrzymuje nadal to nadal szarpie i juz kpmpletnie wiem co mam robic. Przeczyszcilem.przepustnice i zaadoptowalem i nadal nic myslalem ze to silniczek krokowy ale w tych audicach chyba go nie ma .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Podłącz najpierw VAG i zobacz co powie Sprawdź dodatkowo szczelność dolotu, czyli odpal silnik i psiuknij plakiem w okolicach dolotu, szczególnie odmy, jak silnik zacznie wariować to znaczy że gdzieś jest nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Pierwsze co to odma do sprawdzenia. Pewnie standardowo jak w tych silnikach, jest pęknięta, albo już całkiem się urwała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Powodów może być wiele. Może vag coś pokaże. Miałem podobnie w ADR i powodem była sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGrooN 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Koledzy co to odma ??? Bo ja trodzke zielony i czym mam psyknac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Odpowietrzenie bloku silnika. Wpisz w google bo nie chce mi się już tego opisywać. Na forum masz pełno informacji o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGrooN 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Dzieki wielkie kolego . tylko szkod bo kupilen przepustnice i kasa sie chyba poszla rypac ale wymienie ja jytro a o tym poczytam jakby co to beds pisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Eh, nigdy nie kupuje się części w ciemno. W takich przypadkach zawsze trzeba sprawdzić kilka podstawowych rzeczy - czyli szczelność całego dolotu w tym odma, oczywiście filtry do wymiany, czyszczenie przepustnicy, adaptacja, w VAG można sprawdzić jak pracuje przepustnica itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGrooN 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Bylem u mechanika i przeczyscił mi przepustnice podpiął sie pod VAG i ja zaadaptował ... filtrow nie wymienialem ale cos mi sie wydaje ze czas to zrobic .... Kurcze poszedl bym do garazu teraz i sam sprawdził ta szczelnosc dolotu i odmy ale nie mam pojecia gdzie to jest na maja glowe to chyba gdzies nie daleko przepustnicy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Za miarką oleju, pod kolektorem ssącym. Kolanko wychodzi z bloku, łączy się wężem z dolotem, przed przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGrooN 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Dzieki wielkie pójde sprawdzic... a jesli nie to to mozliwe zeby to byla przepustnica ?? Tamta przeczyszczona jest a mozliwe zeby byla uszkodzona ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Mechaniczni - małe szanse. Pod przepustnica masz potencjometr. Dzięki niemu ECU wie w jakim stopniu przepustnica jest otwarta - to łatwo idzie sprawdzić w VAG, bo na którymś kanale będzie widać % jej otwarcia. Po za tym jest tam regulacja wolnego biegu. Zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać pis z przepustnica. W tym czasie ECU pracuje nią i ustawia na 2,5-4,5% otwarcia. Też możesz sprawdzić w VAG jak ona pracuje na wolnym biegu. Popsuta oczywiście może być, ale nie ma co wymieniać w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGrooN 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Kolego dzieki za pomoc w tym tygodniu co bedzie musze sie wziasc za to autko jakby nie ty to nic bym nie wiedzial . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayluk 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 masz LPG w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się