Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotami 1.8 Benzyna . POMOCY !!!


McGrooN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam duzy problem z moją audisi. gdy auto jest na luzie to skacze na obrotach od 1100 do 300/200 a pozniej gasnie kiedys tylko skakal ale lapal na obrotach. No a teraz gasnie i czasami tak samo jesli jade stala predkoscia toszarpie mi autem wtedy dodaje gazu i jest ok.ale jak ske utrzymuje nadal to nadal szarpie i juz kpmpletnie wiem co mam robic. Przeczyszcilem.przepustnice i zaadoptowalem i nadal nic myslalem ze to silniczek krokowy ale w tych audicach chyba go nie ma ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz najpierw VAG i zobacz co powie :) Sprawdź dodatkowo szczelność dolotu, czyli odpal silnik i psiuknij plakiem w okolicach dolotu, szczególnie odmy, jak silnik zacznie wariować to znaczy że gdzieś jest nieszczelność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co to odma do sprawdzenia. Pewnie standardowo jak w tych silnikach, jest pęknięta, albo już całkiem się urwała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być wiele. Może vag coś pokaże. Miałem podobnie w ADR i powodem była sonda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzenie bloku silnika. Wpisz w google bo nie chce mi się już tego opisywać. Na forum masz pełno informacji o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, nigdy nie kupuje się części w ciemno. W takich przypadkach zawsze trzeba sprawdzić kilka podstawowych rzeczy - czyli szczelność całego dolotu w tym odma, oczywiście filtry do wymiany, czyszczenie przepustnicy, adaptacja, w VAG można sprawdzić jak pracuje przepustnica itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u mechanika i przeczyscił mi przepustnice podpiął sie pod VAG i ja zaadaptował ... filtrow nie wymienialem ale cos mi sie wydaje ze czas to zrobic .... Kurcze poszedl bym do garazu teraz i sam sprawdził ta szczelnosc dolotu i odmy ale nie mam pojecia gdzie to jest na maja glowe to chyba gdzies nie daleko przepustnicy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za miarką oleju, pod kolektorem ssącym. Kolanko wychodzi z bloku, łączy się wężem z dolotem, przed przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechaniczni - małe szanse. Pod przepustnica masz potencjometr. Dzięki niemu ECU wie w jakim stopniu przepustnica jest otwarta - to łatwo idzie sprawdzić w VAG, bo na którymś kanale będzie widać % jej otwarcia. Po za tym jest tam regulacja wolnego biegu. Zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać pis z przepustnica. W tym czasie ECU pracuje nią i ustawia na 2,5-4,5% otwarcia. Też możesz sprawdzić w VAG jak ona pracuje na wolnym biegu. Popsuta oczywiście może być, ale nie ma co wymieniać w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...