freon 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Wujek Freon przeczytał FAQ, szukał też i czytał wszystko co pokazuje się pod "pompa wspomagania" ale odpowiedzi nie znalazł, która by go finalnie przekonała... Zatem czy jak drogach jadąc po większych łukach przy prędkości powyżej 70km/h pojawia się dźwięk ala konik polny z przodu samochodu (takie stałe piszczenie, o dość wysokiej częstotliwości czylo bardziej sopran niż bass - ale nie buczenie jak wspominane w postach) to też koniec pompy się zbliża? Na parkingach nie zauważyłem tego piszczenia, problemów z kierownicą także nie mam. Jak zawsze byłbym wdzięczny za słowo komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Hmm. a może to coś z hamulcami ?? W czasie jazdy na zakretach na koła idą większe obciążenia poprzeczne i coś trze... Względnie może to przegub lub coś z półosiką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ja bym obstawiał łożyska w przednich kołach. Samochód na podnośnik koła w ruch, słuchawki lekarskie i da się namierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon 1 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Przeanalizuję Wasze wskazówki... ale z tym stetoskopem to niezłe... tylko osłuchiwałem już nieraz np. płuca, ale jak się osłuc**je koła? I czego mam tam szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Przeanalizuję Wasze wskazówki... ale z tym stetoskopem to niezłe... tylko osłuchiwałem już nieraz np. płuca, ale jak się osłuptake koła? I czego mam tam szukać? Przystawić stetoskop w pobliżu łożyska i ew. rozwieje Twoje wątpliwości co do ich stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRegner 0 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Kolega mechanik podpowiedzial mi ze to pewnie pasek wielowypustowy przy wspomaganiu (cokolwiek to jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolina68 0 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ja też tak miałem poprostu nalałem do pełna oleju do wspomagania i przestało piszczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się