Skocz do zawartości
IGNOROWANY

duze spalanie.podejrzany czujnik temperatury


damianquattro

Rekomendowane odpowiedzi

Nie śmierdzi ci nigdzie benzyną? Może głupie, ale w jednym aucie miałem odkręcone wieko pompy paliwa i dosłownie benzyna wylewała się z baku. Jeżeli sonda ci ładnie chodzi i NA PEWNO jest dobra to zrób logi dynamiczne (jak to sobie poszukaj) i sprawdź w ten sposób przepływomierz, a w międzyczasie zacznij myśleć gdzie znajdziesz prostą która pozwoli ci się do około 160/kmh rozpędzić bez żadnych zakłóceń do logów.

Jeszcze możesz na wszelki wypadek zrobić test hamulców. Podnieś każde koło z osobna i zobacz czy kręci się bez oporów na luzie. O pięć litrów trące hamulce to ci raczej nie zwiększają spalania, ale warto sprawdzić skoro nic to nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi zrobić i na gazie i na benzynie. Czy sprawdzałeś może ile pali ci benzyny?

Co do skrzyni to się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokladnie to benzyny nie sprawdzalem ale tez czuc ze duzo wiecej pali niz powinien

oto logi na benzynie

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a tu na gazie

Grupy: 002,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nie wiedzialem ktore grupy logowac wiec jak cos jest zle to piszcie co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety wartości dla przepływki wyglądają na prawidłowe więc to raczej nie to, trzeba szukać dalej...

Trochę słabo, bo tak na prawdę to najprędzej lambda i przepływka spowoduje znaczny wzrost spalania. Reszta typu jakieś obcierania hamulców czy zapchany filtr powietrza to tak dużo by nie podniosły.

Jakie miałeś wcześniej spalanie? Obstawiam, że przy quattro to 11 w trasie byłoby wynikiem normalnym.

Co do wyglądu świec to przecież na gazie i tak by ich nie okopciło, bo niby czym, parą wodną? Z tego co mi wiadomo to też poprzez dynamiczne się sprawdza czy świece są ok na bloku 13, ale niech się wypowiedzą mądrzejsi jak się interpretuje wyniki.

Możesz się też podłączyć pod sterownik LPG jak masz kabel i zobaczyć czy tam nie wywaliło jakichś błędów, ale jak mówisz, że benzyny też więcej pije to też nie to.

Sprawdziłeś czy po skasowaniu błędów w VAGu znowu pojawia się ten odnośnie nieszczelności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logujesz 002,007,013,025 do odcinki

usuń błędy i rozgrzany 90st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad odnośnie nieszczelności pojawia sie po kazdym skasowaniu i odpalnieu auta.

zrobilem logi ale u mnie z tych 4 da sie zrobic tylko grupe 002

to na benzynie

Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i na gazie

Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ----------

ale z tego co rozumiem to przeplywka jak i sondy sa dobre tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok tylko nie ma sygnału od sondy lub jest pod inną grupą

jak bład sie pojawia to znaczy ze dalej jest cos zle ...

ewentualnie zmień ecu z tym samym nr

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:27 ----------

jak dalej wyskakuje to znaczy ze gdzieś tam jakiś zaworek jest zepsuty moze być zapieczony lub jest nonstop otwarty i to bym stawiał ! sprawdź wszystkie zaworki te biało czarne jest ich kilka , dziwi mnie czemu niema wskazań sondy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no maja byc szczelne tzn jedno kierunkowe czyli w jedna stronę maja puszczać , może u ciebie któryś z nich jest cały czas otwarty lub pękł bo lubią pęknąć

a co do sondy to powinno być na grupie 007 , może masz silnik aeb z usa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na jakiejś innej grupie będzie może sprawdź te zaworki tak jak mówiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworki sprawdzone.wszystkie sprawne.a blad dalej jest

---------- Post dopisany 26-05-2014 at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 13:07 ----------

wczoraj zrobilem trase 200km i dokladne spalanie wyszlo 12.6l wiec jest lepiej ale co moze powodowac taki maly wzrost spalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12.6 na gazie ? to nie jest zle ale mogło by być mniej , mi ostatnio wyszło 13 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trasie? Gora 11 przy q i LPG, cos jest jeszcze nie tak, a jak z PB teraz jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest prawidłowe na taką prędkość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie, ale zrob normalna trase przy normalnej predkosci i wtedy mozna bedzie obiektywnie to okreslic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie jadac bardzo delikatnie w trasie mi lata miedzy 9.5 a 10.5 L LPG...dopiero lekko dodajac gazu wskakuje na 13-14-15....i rosnie lawinowo

kiedys na miescie wybutowalem ile wlezie i wyszlo 29L gazu na 100 ale to juz bez kitu bylo chore co wyczynialem....kolektor jak i turbo do czerwonosci:D pieknie to wyglada wieczorem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...