Skocz do zawartości
IGNOROWANY

duze spalanie.podejrzany czujnik temperatury


damianquattro

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry że się długo nie odzywałem ale nie było czasu żeby grzebać przy aucie,spalanie dalej jest duże.Przy normalniej jeździe w trasie wyszło 14,5 a błąd dalej jest, podmieniałem już nawet zaworek odpowietrzania baku i nic to nie dało. Może ktoś pokazać mi zdjęcie jak wygląda ten kanał na vagu od sondy, bo chciałbym też ją sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że się długo nie odzywałem ale nie było czasu żeby grzebać przy aucie,spalanie dalej jest duże.Przy normalniej jeździe w trasie wyszło 14,5 a błąd dalej jest, podmieniałem już nawet zaworek odpowietrzania baku i nic to nie dało. Może ktoś pokazać mi zdjęcie jak wygląda ten kanał na vagu od sondy, bo chciałbym też ją sprawdzić.

czyli na bank ejst cos zle....to nie ma prawa tyle palic zamulajac silnik....znaczy przy nie deptaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki ten blad napewno tyczy sie nieszczelosci ukladu czy moze czegos innego?.Pomozcie cos bo juz mi normalnie rece opadaja.

a myslisz ze nie chcemy?:D

---------- Post dopisany at 02:41 ---------- Poprzedni post napisany at 02:37 ----------

no maja byc szczelne tzn jedno kierunkowe czyli w jedna stronę maja puszczać , może u ciebie któryś z nich jest cały czas otwarty lub pękł bo lubią pęknąć

a co do sondy to powinno być na grupie 007 , może masz silnik aeb z usa ?

tylko spytam....jak to rozumiec?AEB bo z USA czy AEB z USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest z USA ma silnik aeb ale nie wiem czy komputer europejski rozni sie od wersji USA.Znalazlem takie cos i z tego co rozmumien to nieszczelnosc moze byc rowniez przed zaworekiem,pomiedzy bakiem a zaworkiem,tak?

17881/P1473/005235 - EVAP Leak Detection Pump: obwód otwarty

możliwe objawem

Lampka kontrolna awarii (MIL) aktywnych

możliwe przyczyny

Wykrywanie nieszczelności pompy (LDP/V144) uszkodzony

Okablowanie / Connector (s) z / do Leak Detection Pump (LDP/V144) uszkodzony

Nieszczelny system pochłaniacza EVAP

możliwe rozwiązania

Sprawdź Leak Detection Pump (LDP/V144)

Sprawdź Okablowanie / Connector (s) z / do Leak Detection Pump (LDP/V144)

Sprawdź EVAP Kanister do prawidłowego uszczelnienia systemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komp się różni, są tez 2 sondy zamiast jednej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie te sondy mnie zdziwiły, bo z tego co czytałem to w aeb jest 1 a ja rzeczywiście mam 2. A wiesz może na których kanałach je sprawdzać ?

---------- Post dopisany 03-07-2014 at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 17:52 ----------

Dzisiaj chcialem zobaczyc czy uda mi sie zmienic podswietlenie licznika i zaskoczylo mnie to ze brakuje 2 zarowek.okazalo sie ze jedno miejsce to kontrolka check engine.po wlozeniu zarowki i odpalaniu auta caly czas swieci sie ta kontrolka.swieci ona przez ten blad co mam czy moze cos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...