Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy.Wykres z hamowni


martinno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Od jakiegoś już czasu zauważyłem spadek mocy w moim A4,spadek ten jest bardziej zauważalny gdy silnik jest gorący np. w trasie lub podczas dłuższej pracy silnika,strasznie zamula,wrażenie jak by się jechało polonezem.Gdy jest zimny mam wrażenie ze jest mocniejszy.W aucie jest zainstalowana instalacja LPG BRC SEQUENT 24 na której zrobiłem już 25 tyś.Postanowiłem zmierzyć moc silnika, oto wynik na lpg i bphttp://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d041d4a08f0e2894

Silnik ma 193 tyś km. przebiegu i poza spadkiem mocy nic niepokojącego nie zauważyłem,błędów na Vagu na dzień dzisiejszy brak,ostatnio pokazywał się 00561 i być może przyczyną była brudna przepływka.Przepływka i przepustnica wyczyszczona,filtry,świece wymienione.

Bardzo proszę o podpowiedzi co może być przyczyną utraty mocy.

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś cisnienie na garach?

olej żre?

może kat sie zapchał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie się przymierzam do zmierzenia cisnienia a ile powinno ono wynosić?Oleju troche zużywa tak ostatnio ok.1 litr na 10 tyś wraz z drobnym wyciekiem ,leje Mobil 1 5w50,ale teraz bede zmieniał na 10W.A jak sprawdzić czy katalizator jest zatkany?[br]Dopisany: 28 Sierpień 2008, 22:56 pm_________________________________________________Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie cylindrów i wynosi 1-200 Psi [13,78 bar],2-190 Psi[13 bar],3-190 Psi [13 bar],4-205 Psi [14,13 bar]

po dodaniu kilka mililitrow oleju do cylindrów wynosi 1-250 Psi [17,23 bar],2-250 Psi [17,23 bar],3-250 Psi [17,23 bar] natomiast na czwartym cylindrze wynosi 270 Psi [18,6 bar].Czy to cisnienie mieści się w normach albo czy można z tego coś wnioskować?Dodam jeszcze że podczas wykręcania świecy z czwartego cylindra widoczny był olej na podkładce uszczelniającej.

Proszę was o pomoc,gdyż bardzo mi zależy aby odzyskać utraconą moc silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator sprawdzisz w stacji kontroli pojazdów przy badaniu spalin jeśli jest zapchany powinno przy tym wyjść, przynajmniej tak mi mówił mechanik, z którym ostatnio rozmawiałem :)

mogła ci też ceramika popękać w katalizatorze i odłamki go zapchały ale wtedy powinieneś słyszeć rzegotanie przy katku, kolega miał coś takiego w BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...