sous Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Mam pytanie,posiadam silnik AHL,gdy kupilem auto zrobilem rundke,nad morze okazalo,sie ze bierze olej i to naprawde w zabójczych ilosciach.No to wiec zdecydowalem sie na remont,silnika. Glowica poszla do planowania,zawory dotarte silnik wyczyszczony z calego syfu jaki powstal,uszczelniacze wymienione,panewki nowe pierscienie,nowe. Silnik chodzi super zero brania oleju,12tys km,przejechanych po remoncie i zero ubytku oleju. Problem lykania oleju znikl,ale pojawil sie kolejny po remoncie,przy dodaniu gazu od 2tys obrotow do 4tys obrotow,jest stukanie w silniku,padlo podejrzenie na czujnik stukotowy,zostal wymieniony,program VAG nie ma bledow ani problemow z czujnikami,a stukotanie dalej. Wiec auto ponownie na warsztat glowica zdjeta,bo bylo podejrzenie ze po planowaniu tloki dzwonia o zawory,ale po zdjeciu glowicy,nie ma sladow na tlokach ani zaworach ze maja kontakt fizyczny ze soba. Wiec z powrotem nowa uszczelka pod glowice,i poskladane wszystko jak trzeba silnik rowniutko pracuje na wolnych obrotach stukotan nie ma. I z ty stukotaniem,zrobilem juz 12tys km,i nadal tak jezdze,tak poza tym zlych objawow nie ma procz tego stukotania. Wiec prosze,jesli ktos wie co to za usterka i jak ja usunac,oleju nie bierze super chodzi nadal jezdze i wale grube kilometry...
neoxpl Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Moze szklanki zaworowe. To stukanie od 4tys to na biegu jalowym czy pod obciazeniem? Czy moze tu i tu stuka?
sous Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 na wolnych obrotach,nie stuka,stukanie pojawia,sie od 2,5 tys obr do 4tys,powyze 4tys nie slychac,a ogolnie i na luzie stuka przydodaniu gazu,i podczas jazdy,przy tych samych obrotach
baraka Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Luzy miedzy krobowodem a tłokiem,nasilają sie przy zwiększaniu predkosci obrotowej.Moze remont na tanich czesciach byl robiony.To tylko moje domysly nic pewnego
sous Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Hmm szczerze nie wiem czy na tanich czesciach,dalem gosciowi kase na czesci i dzialal,wymienione zostaly,pierscienie,gumki na popychaczach,i panewki. I czyszczenie silnika z syfu jaki zalegal,czyli nagar smolisty. I glowica planowana,zaworki rowniez docierane byly. I po ty wszystkim,pojawily sie,te stukotania. Wlasnie tez mi to,juz ktoras osoba mowi,ze ich domysly sa takie ze,sa luzy wlasnie krobowodem a tłokiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się