grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam. Zmieniłem w mojej audi płyn hamulcowy przez przepompownie starego płynu i dolewanie nowego i nastapił pewien problem, odpowietrzyłem cały układ i powietrza juz w nim niema ale gdy auto zapale to pedał hamulca mi powoli ucieka do podłogi a na zgaszonym jest normalnie twardy... co zrobić żeby mi na zapalonym nie uciekał pedał???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ale po odpaleniu pedał hamulca całkiem wpada do podłogi czy mięknie i gdzieś w połowie się stabilizuje i hamulce normalnie działają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 wpada prawie do końca mi ale jak jade to hamuje normalnie tylko że mi głęboko strasznie łapie i pod górke jak stane to pedał mi wpadnie aż w podłoge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czyli nadal jest zapowietrzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 to jak go mam odpowietrzyć? bo odpowietrzałem na zgaszonym i na zapalonym silniku ze jeden siedział w aucie i pompował a ja odkręcałem przy kazdym kole tzn tak on kilka razy podpompował i trzamał wciśnięty pedał a ja popuściłem odpowietrznik i zakręcałem i tak po kilka razy az mi powietrze przestało bić z odpowietrzników. i odpowietrzałem od najdalszego koła czyli tył pasażer, tył kierowca, pasażer i kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Niby wszystko ok a w trakcie wymiany nie zbrakło na chwilę płynu w zbiorniczku? Bo może zacięgnął sobie sporo i trzeba będzie też blok ABS odpowietrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 raczej nie zabrakło bo co trzy odkręcenia odpowietrznika dolewałem płynu. A jak ten abs odpowietrzyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 raczej nie zabrakło bo co trzy odkręcenia odpowietrznika dolewałem płynu. A jak ten abs odpowietrzyć?? VAGiem ale nie pamiętam procedury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 a bez VAGa sie nie da? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Odpowietrzanie pompy ABS przy pomocyVAG-COM : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ide kombinowac VAGiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Unieś tył do góry przy odpiwietrzaniu. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Unieś tył do góry przy odpiwietrzaniu. ;-) I co mi to da?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Odpiwietrzysz. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 no oki jutro rano spróbuje jeszcze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jak wiadomo powietrze idzie do najwyższego punktu w płynie wiec trzeba by odpowietrznik był tym najwyższym punktem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekch11 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 No w sumie racje masz:) jutro jak wstane pójde robić i dam znać że jak ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Cos ewidentnie spierd....eś. Trzeba odpowietrzyc układ przy pomocy VAGa a potem tylne zaciski w rękach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuch Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 hmm przy pomocy vaga opisze to ktoś ?? ja zawsze normalnie odpowietrzałem powtarzajac przy kazdym kole po 3 razy i było git . spróbuj 3-4 razy zwłaszcza najdokładniej przy tylnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 A co opisywać. Opcja odpowietrzania pompy ABS w wagu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się