Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka błędów 1.8t i wskazania przeplywki


nie_ma_lipy1229

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zapalaja mi się cały czas błędy 17513, 17522, 16524, 17545, z tego co czytałem do wymiany sonda za katem?

drugi problem to wskazania przepływomierza na jałowym jest ok 3,8g/s a prz 6000tyś dochodzi do max 65g/s to chyba troche mało, ile powino być fabrycznie?

A no i doładowanie dochodzi max do 0,56bar i przy ok 4 tyś spada na nawet do 0,2 w czym leży problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przepływce dwa razy za mało, na jałowym też źle, a nie możesz tych logów wrzucic? jak tak pokazuje przepływka to nic dziwnego że spada doładownie, sonde narazie zostaw jak reszty nie ogarniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym zrobił logi ale vag się nie chce połaczyć z autem, te błędy i wartości które podałem odczytałem launchem bez problemu.

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 14:39 ----------

Wreszcie miałem chwile czasu i ogarnąłem przepływomierz i teraz mam wskazania na poziomie 114-116 przy 5000tyś/obr, ale doładowanie max 0,48bar, gdzie szukać problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest ok.

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

Oczywiscie logi by dały pewnośc ze jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy od roznych czynnikow jakie jest doladowanie skad wiadomo jak tam jest jak nie mozesz zrobic logow, ale w anb maks. Na serii to ok 0.55-0.6 bar i potem spada wrz z obrotami do 0,3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kata usuń i się dużo nie zastanawiaj, sonda też do wywalenia w ECU bo tulejki i inne wynalazki się nie sprawdzają. Ja chwilę jeździłem z tulejką, błąd się pojawiał ale żadnego komunikatu na zegarach nie było i auto jeździło normalnie :wink:

Co do doładowania to sprawdź jak będzie chłodniej ale wiele więcej nie ma się co spodziewać. Sprawdź szczelność, DV, podciśnienia i po dokręcaj opaski, IC też by można było przeczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...