Zibczak Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Witam, proszę o analizę logów statycznych i dynamicznych. Legenda: BS- basic settings MB- measuring blocks Logi statyczne: BS Log (0 - 000) MB Log (0 - 000) MB Log (0 - 001) BS Log (0 - 003) MB Log (0 - 003) BS Log (0 - 004) MB Log (0 - 004) MB Log (0 - 007) MB Log (0 - 013) MB Log (0 - 014) MB Log (0 - 018) MB Log (0 - 023) Logi dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 010) Log (5 - 008) Log (6 - 011) Log (7 - 000) ---------- Post dopisany 11-05-2014 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2014 at 20:22 ---------- Odświeżam temat.
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 wtryski już są wiekowe ale jak spalanie w normie i nie dymi nie ma co kombinować statyczny kąt wtrysku nie jest zły ale przed zimą możesz na 50 skorygować filtr powietrza jak stary wymień można umyć przepływkę albo same siateczki można wypalić kolektor ssący i wyskrobać w loty w głowicy ja zrobisz to wszytko można cięgło skorygować nic nie szarpie przy przyspieszaniu?
przemik Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Wszystko jest dobrze. Do rozwazenia: - wybicie kataliatora - skorygowanie zapłonu... ale o tym juz bylo wyzej
Zibczak Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Spalanie to około 5,5l, cykl mieszany, trochę korków, trochę jazdy 80-100km/h. Filtr powietrza ma rok, przejechane jest na nim jakieś 10tys km. Może to wina przepływki? Nie szarpie przy przyspieszaniu. Kątem wtrysku zajmę się przy okazji wymiany rozrządu. Da się coś powiedzieć o jego stanie na podstawie tych logów?
Zibczak Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Rozrządu, gdzieś czytałem, że jest to możliwe.
ciahciah Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 jest to możliwe dla naprawdę kumatej osoby, jak byś coś tam miał nie tak to bym o tym napisał
Zibczak Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Ok, wolałem dopytać bo dla mnie to już zahacza o magię Dzięki za pomocne rady, zajmę się tym wszystkim o czym piszecie i za jakiś czas zrobię jeszcze raz logi w celu weryfikacji. Poradźcie mi jeszcze tylko, które grupy wtedy powtórnie sprawdzać.
ciahciah Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 d 001 003 004 008 010 011 s 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019 bs 000 003 004
przemik Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Co jest w grupach 012 i 019 w R4 TDi VP ???
ciahciah Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 alternator i rsw, raz na 350tys km regulator się kończy a raczej szczotki, a rsw w masie aut nie jest prawidłowo ustawione, wiem ze ty tam patrzysz bardzo powierzchownie no ale nie można być specjalistą od wszystkich aut, nie da się tak, ja jestem od vp i nikt mi w tym temacie nie podskoczy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się