alcapone86 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 czy po odlaczeniu egr wyskoczy jakis blad jak go spowrotem podlacze ?
trawa1989 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 odlaczalem egr wyczyscilem go nie ma zadnej zmiany. Jezeli ktos ma inny pomysl czekamy
SotoM Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) jesli synchronizacja rozrządu jest prawidłowa i wałek wydechowy takze jest ustawiony prawidłowo (bynajmniej umnie) i mam tez czasami problem z ruszeniem -motor jakby sie zduszał-jest tez z dołu ciut mółowaty-jakby go cos trzymało...ale czesto mu sie zdarza ze ma przez jakis czas ogromna kurwice (nie jest to tryb wypalania DPFu) po kopaniu róznych podezpołów i ustawień- wymontowałem zawór EGR ,wymyłem go i dokonałem weryfikacji- stwierdziłem: spory luz wzdłuzny i poprzeczny w tuleji przez którą przechodzi oska przepustniczki połaczona z silniczkiem/modułem EGRu - stwierdzam ze nie powinno go byc wogole wiec kwalifikuje go do wymiany-wwiem ze w 8v jest inny egr ale moze to to. zalepcie go lub chociaz zaslepke z otworkiem fi8mm co by błedu nie chwytal...moze to bedzie lek. Edytowane 13 Września 2014 przez SotoM
alcapone86 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 witam ja dodatkowo zaobserwowalem u siebie ze to czy u mnie samochod jest mulowaty ma zwiazek z temperatura na zewnatrz czym jest zimniej to samochod sie lepiej zachowuje moze to byc przeplywomierz? i przy odpalaniu jak samochod jest zimny i jak wciskam sprzeglo w podloge to czuje ze cos pod nim gruchocze jak by dwumas czy co?
POWER-KRIS Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Każdy TDI na zimne lepiej reaguje bo gęstość powietrza wieksza. Więcej tlenu większe kopyto.
marekg Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Każdy silnik, nie tylko TDI. Powod oczewiscie to gęstość powietrza czyli większy wydatek masowy. Właśnie po to panowie macie intercooler
alcapone86 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 a czy jest normalne to ze jak odpalam auto po nocy i mam wcisniete sprzeglo to czuje jak by cos tam gruchotnelo a pozniej juz jest ok powiedzcie mi czy przeplywomierz moze powodowac spadek mocy samochodu z dolu ? czy jak odepne przeplywomierz zeby sprawdzic czy jest jakas roznica to wywali mi po jego ponownym podlaczeniu blad? . Jak mi czyscili i mechanika przeplywomierz to cos tam gadali ze ten drucik w srodku jest cieniutki juz czy jakos tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się