Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Program do 1.9 TDI PD AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To teraz rozwiejcie moje watpliwosci, pozedlem troszke po rancie i wgralem program do mojego avf-a od kolegi z forum,

i tak co jakis czas dreczy mnie czy dobrze zrobiłem i czy za jakiś czas nie zajade autka, narazie wszystko oki przejechałem jakies 2 tys i nic sie nie dzieje sprawdzaelm korekcje na PD sa takie jak były. Gościu mial robiony program specjalnie pod jego auto wyszlo mu jakies 163 konie i wrzycilismy to samo do mnie ,on juz przelecial 20tys na tym i jest git 2 ziomek tez juz trochę nahulał i tez jest oki. Myslicie ze to jest bezpieczne dla auta skoro u niego jest wszystko w porządku, i czy po wgraniu programu potrzebne jest top strojonko o ktorym piszecie?

163 to delikatnie ;p no chyba że niutów dużo. Mi tak do 170 zużyty docisk wytrzymuje, a powyżej już ślizga przy dużym obciążeniu.

zloguj grupe 10 lub 11 to wyjdzie jak suszara dmucha ;p

Opublikowano

Chyba 1,5 bara zapodaje... Sprawdzalismny po czy przeladowuje ale bylo oki. Po południu postaram sie wrzucić logi.

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 07:42 ----------

Jednak dzisiaj nie dam rady le jutro napewno wrzuę

---------- Post dopisany 07-07-2014 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 19:36 ----------

Wiem wiem mialem wrzucic w piątek... ale sam nie posiadm lapk i tak to jest.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

I jak wam się to widzi?

Rozkmini ktos?

Opublikowano

To ma być program ?

Jedynie co można powiedzieć że doładowanie jest niestabilne. Tak 1,5 bara jest ale w piku, co nie jest dobre. Doładowanie zostało dźwignięte względem serii praktycznie o nic. Ciekawe jak paliwo zostało zmienione ? Samochód nie kopci ?

Chcesz zaoszczędzić ? Jedź do normalnego tunera. Mi soft robił ciahciah i żałuje wydanych wcześniej pieniędzy na kości z allegro, gdzie oferowane były cyferki w postaci mocy i momentu. Teraz jest elegancko. Chcesz efektów i nie poprawiać softu w kółko ? To wybierz kogoś polecanego.

Opublikowano

Czyli co ? Ogolnie lipa jest? Jak przycisne to czasem wysra dyma na czarnoo... Czyli praktycznie nic sie nie zmienilo? co to jest pik i czemu to cisnienie mam niestabilne? Moge tak jeździc czy srednio? W niedziele mam jechac do zakopca 400 km w jedna strone i nie wiem co mam teraz robic jechac tak czy co? Moze wypowie sie jeszcze ktos , dodam jeszcze ze zrobilem juz na nim ok 2tys i nic dziwnego nie zauwazylem, fakt czasem mam odczucie jakby troche slabiej jechala ale moze mi sie wydaje. Cwiara zrobil juz na nim 20k i nic, Co tu z tym robic dalej? Jexdzic narazie i odlozyc kaske np do wrzesnia i we wrzesniu zrobic to tak jak ma byc? Czy zosoatawic tak jak jst teraz? i jeszcze ten wyjazd w niedziele...

Opublikowano

Ciśnienie praktycznie zostało nie zmienione. Co do paliwa to nie powiem Ci bez logów. Zależy jak bardzo intensywny jest dym. Możesz jechać do zakopca, nic nie powinno się stać. Głównie chodzi tu modyfikacje parametrów. Normalnie z tego silnika robi się około 165 KM i 370 Nm. Są to wartości przybliżone. U Ciebie będzie może 10 Km i 20 Nm więcej niż to co by Ci wypluł w standardzie.

Doładowanie w piku (czytaj chwilowe) dochodzi do 1.6 bara co jeszcze nie jest całkowitą tragedią dla tej turbosprężarki, jednak nie potrzebnie ją obciąża. Przyczyną może być niedopracowany soft lub zacinająca się geometria. W przypadku źle zrobionego softu ten efekt może się nasilać, aż będziesz miał jeszcze większe problemy z niestabilnym doładowaniem.

Zacznij od zmiany tunera. Nawet wyżej dałem Ci kontakt i zrobiłem to po to, żebyś nie trafił na kolejnego co "tjóningóje" samochody. Żeby stwierdzić inne rzeczy trzeba więcej logów.

Opublikowano

peak ciśnienia jest przy 2000, ale Spec. intake press. 2388 to wygląda jak seria. bo seria 130 ma max 2350

wygląda jakby ktoś zapomniał o mapie żądanego ciśnienia turbo :):banan:

a ten peak jest, bo może dowalone jest paliwa <2000, ale powyżej 2000 skręca turbo na żądaną serie. A dalej już ogranicznik dymienia tnie paliwo

ED. no chyba że ogranicznik dymu jest do bani przestawiony

jak nie będziesz deptał na max to pojeździsz, ale to jest do poprawy

Opublikowano

Tomasz jestem zdziwiony ze jest tylko jakies 10 koni więcej niz w standardzie , bo po programie auto naprawdę zapierdzielaaaa, az jestem w szoku... ale skoro tak nstwierdzacie. Ćwiara mial robiony program pod siebie i mowil że u niego wyszło jakies 162 konie i okolo 360 NM więc jak to sie stalo ze u mnie tylko z 10 przybylo? Aż niechce mi sie myślkeć w takim razie co by bylo jak bedzie wszystko tak jak trzeba. Czyli co tertaz potrzebowałbym kogos kto że tak powiem "podociąga" i dopracuje ten program czy od nowa wszystko? Homiczek ktos zapomnial wgrac mapy cisnienia czy to sie razem z pro wgrywa? Z dymem wygląda to tak ze jest widoczny przy np energicznym ruszeniu ze swiatel to wtedy widze w lusterku ze cos zostaje z tylu ale na wyższych biegach nic i przy normalnej jeździe tez nic. Nie deptal na max? Do czerwonego jej nie zapinam ;d Aha i turbinke byla robiona w styczniu wiec to tez na + dla niej, Narazie nie mam kasy wakacje itp ale kolo wrzesnia pomysle nad tym zeby to zrobił ktos jak trzeba. Dalej mi sie niechce wierzyc ze przybylo tylko 10 koni bo auto naprawde ciagnie o niebo lepiej;d

Mam komplet logów:

Dynamiczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Normalne:

Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jak chcecie to moge zapodać jeszcze z przed programu.

Opublikowano

Jak najbardziej mozesz miec okolice 160 ps i 360 Nm patrzac na te logi i nie wyglada to jakos strasznie zle jak na przekopiowanie softu z innego auta . Mozesz jechac do Zakopanego ...

Opublikowano

To skad te róznice między waszymi zdaniami?I to w sumie dosyc duze. Ale jak sie domyslam kolega Spanky sie tym zajmuje wiec chyba sie na tym zna. I ten czarny dym to chyba normalne jak sie przycisnie mocnoo? Nie wyglada to jakos źle? Czyli w miare spasowal program pod moja gablotę? Co ewentualnie trzeba by było zmienic? Czy caly program zmienic za jakis czas np u Ciebie;D Sa jakies rzeczy których powinienem bardziej pilnowac? Czy narazie dać sobie spokój i jexdzic bezstresowo na tym programie? Skoro mowisz ze w miarę to wyszło.

Opublikowano

Zdrowa seria potrafi mieć 140 KM. U Ciebie może będzie jakieś 155, a ten samochód mógłby dużo lepiej i oszczędniej jechać. Oczywiście możesz jechać, bo nie ma tragedii i obaw o sprzęt. Jednak ten soft do najlepszych na pewno nie należy.

Pamiętam program, który kiedyś miałem z allegro miał podobnie ograniczone doładowanie tylko, że na inną wartość bo to silnik AFN. Wynikało to z braku wiedzy tunera i znajomości limiterów.

Możesz jeździć bezstresowo na tym programie, ale jak miej na uwadze to co zostało napisane. Co do gotowców to dużo rzeczy wyszło przy robieniu samochodów z tempomatem. Nagle przestawały działać po sofcie. Jest nawet o tym temat na forum i to nawet aktualny(to tak na marginesie). Jak widać, wszystko trzeba robić z głową.

Z resztą niech jeszcze ktoś inny oceni i powie czy chciałby mieć taki soft ;)

Opublikowano

Narazie tempomat dziala;d Tak wiec odkladam na porzadnego tunera. Ale tak jak napisales niech jeszcze inni sie wypowiedza.

Opublikowano

wrzuć porządne logi dyn. całej grupy 1szej. I tylko jednej grupy!!!, bo więcej to za duże są odstępy czasu między zapisanymi parametrami.

np jak te

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tak żeby dłużej pociągnąć na 4,5 biegu przez dłuższy czas.

A i wcale nie musi mocno kopcić - tylko tak jak pisałem tutaj wygląda że brakuje powietrza,a pewnie paliwo jest podkręcone. Jak będzie log to będzie widać jak z paliwem

A jak kopci to sadza siada na kierownicy turbiny i ją kiedyś przyblokuje....

Opublikowano

każdy chip robiony jest pod dane auto i lepiej go nie powielać bo nigdy nie będzie dobrze.

Opublikowano

Do zakopca i z powrotem dała radę to jest do jechała bez żadnych problemów. Spalanko do w 3 osoby 6,2 160 autostradka później korki.... powrotem 6,5 w 4 osoby ale przez oswieim to mnie cieszy jestem zdziwiony że tak mało. Ale w temacie na zimno zauwazyłm troszkę bardziej kopci ale tylko na czarno, na 1 jest to widoczne na 2 czsami jak mocno przycisnę, jak odpaliłm i przegazwałem to zostła lekka czan plama na kostce... a później nic tak też miałem czasem przed programem ale mniejszym dymkiem. Potem nic nie ubyło. Homiczek czyli zrobić 001 np na 4 a ajlepiej na 5?

Opublikowano

na 4ce powinno wystarczyć, bo na 5 przy 4tyś obr będzie już spora prędkość.

a najlepiej jak będzie zrzut od 2-4 tyś obr

Opublikowano

Lisek120 jak chcesz to wpadnij do mnie to ci ten soft poprawie.

Opublikowano

Juz mialem spokojna glowę po rozmowie z Gregorem10 ktory powiedzial mi ze to bardzo lekki soft i zebym zrobił cos z kątem synchronizacji bo sie rozjeżdża a pozatym wszystko oki, aż tu mój "wewnętrzny spokoj" zakłocił Jarol;D Tzn chodzi o to ze twierdzi że pro jest do poprawy bo jest zła mieszanka za duzo paliwa za mało powietrza i nie dopala i powstaje efekt sadzy. Faktycznie jak odpale to zostaje az czarna plama sadzy na kostce ale poxniej nic ani dymkaaa, czy wystarczy zwiekszyć wydajność ciśnienie turbiny? Wypowiadac sie chłopaki;d

Opublikowano

Jezdzij i nie szukaj problemu na sile ...

Opublikowano

W rozmowie telefonicznej mówiłeś że auto cały czas kopci dlatego powiedziałem że może być za dużo paliwa względem powietrza.

W logach tego nie widać, doładowanie jest praktycznie seryjne a dawka paliwa trochę podniesiona.

Program nie jest za mocny i auto nie powinno na nim kopcić

Opublikowano

To moze źle Ci Jarol wytlumaczylem , wczoraj jadac nawety w trasce co jakis czas pytalem sie na cibiku co tam moje auto pozostawia za sobą nawet specjalnie zwalnialem do 80 i ciskałem i chłopaki mowili że prawie nic nie kopci tylko delikatnego dymka puści przy ostrym przyspieszaniu lub przy redukcji i daniu w pi...e ale to normalne. Aha testy zacz alem robic po jakichś 7 km od chaty wiec T juz byla gorzej jak wyjadę z garażu dodam gazu to potrafi zostac czarna plama sadzy na kostce potem nic 0 dymkaaa, kolega z serwisu z wro z audi mowil że mial podobny przypadek smrod z tumika i dymek na zimno potem spokoj wywalenie kata pomogło zbieram sie juz do tego cale wakacje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...