Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR problem z pracą na benzynie


przemeks77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od przedwczoraj mam problem w swojej Audi z pracą silnika na benzynie na gazie chodzi ok a na benzynie pracuje tak jakby jeden cylinder nie chodził czasami potrafi zgasnąć i jest problem z odpaleniem,pompa paliwa wymieniona i filtr paliwa też.Podczas odpalania czasem zapali na wszystkie a czasem wogóle nie chce zapalić komp nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może logi coś podpowiedzą.?Zapodaj a na pewno ktoś się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i kable wymieniałes ? może kable przebicie mają :)

Raczej odpada. Jakby kable miały przebicie to problem w pierwszej kolejności pojawiłby się na LPG które znacznie bardziej obciąża układ WN.

Kolejna sprawa, jak nie chce ci potem odpalić na PB to na LPG odpala?

Pompę wymieniałeś w ciemno czy sprawdziłeś ją wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie odpali, jak odpali...

jak stag to wciskasz i trzymasz guzik na kontrolce gazu i odpalasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG to BRC seqent24 i na pewno nie odpali na benzynie też odpali ale po ruszeniu zaczyna się dławić i jak zgaśnie to wtedy jest problem z odpaleniem na LPG chodzi idealnie podejżewam wine paliwa bo na vagu zero błedów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

no to sobie sam odpowiedziałeś układ paliwowy do czyszczenia przynajmniej zbiornik i filtr:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

no to sobie sam odpowiedziałeś układ paliwowy do czyszczenia przynajmniej zbiornik i filtr:hi:

Albo lać do pełna zdrowe PB i modlić się że jakoś to przepali. Sprawdź czy instalacja LPG nie ma trybu awaryjnego odpalania na LPG, bo STAG ma. Oczywiście nie jest to zalecane ale od czasem może życie uratować.

---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

PS: A po za tym pompę można było sprawdzić w 10-15 minut a nie wymieniać w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo ze zbiornika spuszczone wyczyszczone sitko od pompy i zalane Bp z cpn samochód odpalił przez chwile jeszcze się dławił ale teraz chodzi jak powinien jeszcze raz po wykendzie wyjme pompę i zobacze czy sitka nie zakleiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo ze zbiornika spuszczone wyczyszczone sitko od pompy i zalane Bp z cpn samochód odpalił przez chwile jeszcze się dławił ale teraz chodzi jak powinien jeszcze raz po wykendzie wyjme pompę i zobacze czy sitka nie zakleiło.

No to masz odpowiedź co było winno. Najgorsze że taki shit czasem zdarza się i na stacjach. Ojciec na bliskiej zatankował swoją Toyotę i też zaczęła mu przerywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepnę się pod temat, żeby nie tworzyć kolejnych wątków. Otóż mam problem troszkę innej maści. Od moment, kiedy kupiłem swoje AUDI, nie pracowało idealnie na benzynie. Nie przeszkadzało mi to, ponieważ wtedy jeszcze jeździłem bardzo mało, auto więcej czasu stało niż było używane. Do rzeczy. Wymieniłem pompę i jak ręką odjął autko chodziło idealnie na benzynie, przyśpieszenie itd było świetne, aż do teraz. Po kilku dniach znów to samo. Rano autko zaczyna "kuślawo" chodzić przy rozruch a i przyśpieszenia nie ma, bo potrafi go dusić.

Co może być powodem? Wina instalacji? Uszkadza w jakiś sposób pompę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli taką siateczkę?

Nie, filtr paliwa który masz z prawej strony pod autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem, pod autem z prawej strony. Jak spojrzysz to może zobaczysz, aczkolwiek nic ci to nie da. Filtr się wymienia a nie na niego patrzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...