rafand76 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Witaj, mam taka oto sytuacje. Jak nie ma upału to klima chłodzi az miło, ale jak jest 30 stopni to klima wieje ciepłym powietrzem albo chłodzi słabo. Mam wrazenie, ze najgorzej działa jak jest duże slonce i samochod się mocno nagrzewa. Wymienilem filterek (był strasznie zapchany) i uzupłenilem czynnik, bo było za mało. Co może być? No chyba ze czynnik gdzies ucieka, ale wtedy słabo by chlodzila nonstop. Chyba.
rafand76 Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 Mogłeś wywalic od razu osuszacz Ano moglem ale klima ładnie chłodzila...
Dev Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 No to co sie jej stalo ? Podłącz VAGa i zobacz jakie masz ciśnienie przed i po włączeniu. Możliwe ze zawór w kompresorze pada.
rafand76 Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 No akurat w tym dniu nie było gorąco. Dopiero teraz jak sa upaly to się okazało ze nie działa wlasciwie.
rafand76 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 ok, rozumiem, ze w module Klimatyzacja i pomiar bloków, a który?
Dev Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Nie pamietamktory blok Szukaj tam gdzie jest cisnienie
rafand76 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zatem sprawa wygląda tak: Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:58:06 Group 001 0.648 A A/C Valve (N280) Current 62.8 % A/C Valve (N280) Duty Cycle 26.0 % High-Pressure Signal (G65) 7.0 bar Refrigerant Circuit Pressure 09:58:06 Group 002: Last Compressor Shut-Off Criteria 0.0 Current Criteria 1.0 Last Criteria 12.0 Last but one Criteria 1.0 Last but two Criteria 09:58:06 Group 003: Left Temperature Flap Control Motor (V158) 16.0 Current Value 25.0 Specified Value 28.0 Minimum Position (Cooling) 226.0 Maximum Position (Heating) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:59:04 Group 004: Right Temperature Flap Control Motor (V159) 17.0 Current Value 24.0 Specified Value 27.0 Minimum Position (Cooling) 226.0 Maximum Position (Heating) 09:59:04 Group 005: Defroster Flap Control Motor (V107) 19.0 Current Value 21.0 Specified Value 24.0 Minimum Position (Lower Stop) 223.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:04 Group 006: Central Flap Control Motor (V70) 181.0 Current Value 182.0 Specified Value 33.0 Minimum Position (Lower Stop) 220.0 Maximum Position (Upper Stop) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:59:25 Group 007: Air Flow Flap Control Motor (V71) 36.0 Current Value 34.0 Specified Value 37.0 Minimum Position (Lower Stop) 217.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:25 Group 008: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) 207.0 Current Value 207.0 Specified Value 37.0 Minimum Position (Lower Stop) 204.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:25 Group 009: Temperatures I 19.8°C Left Footwell Vent Temp. (G261) 19.8°C Right Footwell Vent Temp. (G262) 18.6°C Left Vent Temp. (G150) 19.8°C Right Vent Temp. (G151) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:00:12 Group 010: Temperatures II 13.0°C Evaporator Outflow Temp. (G263) 30.0°C Fresh Air Intake Duct Temp. (G89) 25.0°C Calculated Ambient Temp. 25.5°C Measured Ambient Temp. (G17) 10:00:12 Group 011: Temperatures III 30.5°C Dash Panel Temp. (G65) 3060 /min Temp. Sensor Blower Speed 86.0°C Coolant Temperature ON Idle Speed Increase Request 10:00:12 Group 012 798 /min Engine Speed 0.0 km/h Vehicle Speed 0 Compressor Torque Status 13.0 Nm Required Engine Torque -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:02:24 Group 013 52.5 % Fresh Air Blower Actuation (V2) 2260 /min Fresh Air Blower Speed (V2) 100.0 % Status Terminal 58d 0.0 % Status Terminal 58s 10:02:24 Group 014 27.2 % Radiator Fan (V7) Requested Value 36.4 % Radiator Fan (V7) Actual Value Not Installed Air Quality Sensor (G238) 40.0 Fresh/Recirculated Air Request 10:02:24 Group 015 R.wn.h.OFF Rear Window Heating (Z1) Not Installed Front Window Heating (Z2) OFF Axiliary Heater Actuation Not Installed Convertible Top -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- A tu po 30 minutach na włączonym silniku i klimie: Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:29:13 Group 011: Temperatures III 29.0°C Dash Panel Temp. (G65) 3000 /min Temp. Sensor Blower Speed 93.0°C Coolant Temperature ON Idle Speed Increase Request 10:29:13 Group 010: Temperatures II 20.5°C Evaporator Outflow Temp. (G263) 36.0°C Fresh Air Intake Duct Temp. (G89) 25.0°C Calculated Ambient Temp. 31.0°C Measured Ambient Temp. (G17) 10:29:13 Group 001 0.652 A A/C Valve (N280) Current 69.8 % A/C Valve (N280) Duty Cycle 39.5 % High-Pressure Signal (G65) 12.0 bar Refrigerant Circuit Pressure Z tego co zaobserwowałem to sprezarka daje rozne ciśnienie. Raz jest 6 bar, raz 12, czasami 13. Pozniej spada do 7, 6. ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 10:47 ---------- Byłem dzisiaj na odgrzybianiu i sprawdzeniu. Okazuje się ze zamiast 530 było 310, wniosek z tego ze gdzies ucieka niestety, bo jakies 2 miesiące temu, może 3 miałem nabijana klime. Oczywiście teraz klima chłodzi dobrze. ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- Ja wiem ze to trudno stwierdzić, ale może ktoś wie gdzie najczęściej wystepuje nieszczelność w układzie ?
andy_sky Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 nie ma typowych miejsc nieszczelności, trza nabić z płynem uv i się okaże
POWER-KRIS Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 No ale często leci na łączeniu rurek z chłodnica widać po wyjęciu kratek chalogenow i nabiciu barwnika. Drugie miejsce to czujnik ciśnienia na chłodnicy potrafi przepuszczać no i czasem na łączeniu przy dyszy rozpreznej. A reszta jak coś pęknie to wiadomo. ☺ I ogólnie często problemy w tych miejscach są po nieudolnej wymianie przez Henia rozrządu. ☺
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Tam gdzie jest czujnik cisnienia rzadko kiedy cieknie, poniewaz pod czujnikiem jest zawór taki jak do napelniania klimy tylko mniejszy oraz mały oring, wiec jedt podwójnie chroniony. Ja bym szukał otarc na skraplaczu i mokrych miejsc. Oczywiscie najlepsza jest lampa UV i okulary.
POWER-KRIS Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 No o czujniku mowie po swoich zmaganiach, coś mu odpalilo i przepuszczala obudowa. Może ktoś go przycisnął czy coś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się