griga-st 5 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Chodzi mi właśnie o ten pasek. Czy do jego wymiany trzeba cofnąć wałek wyrównoważający od którego jest napędzana pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Trzeba okręcić śrubę i koło pasowe zsunąć przez wyciągnięcie wałka. Ten pasek nie jest obciążony, ani naciągany, więc i przeżyje auto na luzie, nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Mi to akurat nie grozi. Mam dopiero niecałe piec tysięcy nakręcone. Ciekawi mnie jak należy to prawidlowo wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAF.A4.TFSI 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 pompa wody sucha. ogólnie cały silnik suchy i bez wycieków. oleju nie bierze ani grama , ostatnio wymieniałem po 30 tys z long life ale teraz zalałem castrol 5w30 i przechodzę na wymianę co 15 tys . silnik pienie pracuje widać ze nie wymęczony tylko ta wymiana rozrządu zakłóca oj spokój.. Bo kiedyś miałem dwa przypadki 80 b4 2.8V6 pasek się urwał na szczęście silnik bezkolizyjny (24V) założyli drugi w ASO i pojechali dalej gorzej bylo z A6 C5 2.4 V6 tam jak się urwał to dwie głowice do wymiany.. dlatego mam teraz obsesje na punkcie rozrządu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry28 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Chodzi mi właśnie o ten pasek. Czy do jego wymiany trzeba cofnąć wałek wyrównoważający od którego jest napędzana pompa. Witam. Panowie co to za element nr 24? ostatnio ubywa mi plyn chlodniczy i gdzies w tej okolicy wycieka. cała plastikowa obudowa jest mokra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 co to za element nr 24? Pompa płynu chłodzącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry28 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 No i wszystko jasne. Dzięki za odpowiedz. Teraz drugie moje pytanie - nr 25 na schemacie to zapewne uszczelka pompy płynu chłodniczego? Bo obstawiam ze to ona chyba puszcza płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się