cris1503 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Witam, jak w temacie, na 2 biegu jak i na 3 pelne doladowanie, mianowicie 0,5 bara, moze ciut wiecej osiagam dopiero przy 4000obr/min. Tak ma byc czy tez z tym cos nie tak? Dodam ze na zimnym silniku podcisnienie wynosi -0,6b, a jak jest juz cieplejszy to -0,8b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 podcisnienie dobre. ale doladowanie powinno byc od 2200-2300 obr 0.5 ,0.6 bara. szukaj nieszczelnosci i sprawdz stan turbo i czy nie masz jakis bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris1503 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 bledow wlasnie nie ma zadnych, jedynie co sprawdzilem to DV na wszelki wypadek bo byla niedawno wymieniana ale jest ok, n75 juz chyba z 3 jest, ale wyszyscilem... gdzie dokladnie szukac tej nieszczelnosci? TIPa nie sciagalem calego, tylko wyjalem od filtra i obczailem to co sie da bez wyciagania kazdej rzeczy... myslisz ze taka oznaka moze byc konczacym sie turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 sprawdź dolot pod ciśnieniem może gdzieś ucieka ciśnienie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Raczej bym sie czepiał WG- klapy w goracej stronie turbiny,mogła sie poluzować,byc może że jest cały czas uchylona i cały czas upuszcza spaliny w wydech omijając wirnik i dopiero ładuje na wysokich obrotach,nie brzęczy Ci nic w turbinie jak przygazujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris1503 0 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 ciezko stwierdzic... niby jak troche przegazuje to cos tam niby brzeczy, ale czy ten dzwiek pochodzi z turbo czy nie... ciezko powiedziec :/ ---------- Post dopisany 13-06-2014 at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 14:27 ---------- przyczyną jest niestety turbo... podobno wirnik praktycznie lata w srodku... moze ktos ma na sprzedasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiftback 0 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 praktycznie ubytki ciśnienia w dolocie skutkują natychmiastowym brakiem właściwego ciśnienia, na przykładzie tzw "bączka' kiedy wpadnie w rotację to wiruje jak należy. Regeneracja samego wałka mniej jak 500 w Radomiu bynajmniej, sprawdzą pewnie całą turbawkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się