PrzemekSSP 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Mam do Was pytanie chcę przerzucić od brata sobie amorki, bo on ma niższe ale to nie ważne. Pytanie mam do Was na co przy tym uważać, przy przekładaniu, czy da się przednie amorki odkręcić bez ruszania wahaczy? Prosił bym o wypowiedzi osób które robiły to i pomogą mi, mile widziany jakiś poradnik, link cokolwiek, jeżeli chodzi o klucze, sprzęt itp. to bez problemu wszystko na pewno będzie, amortyzatory przekładane będą razem ze sprężynami, nic nie będzie rozbierane. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Aha jeszcze A4 w Avancie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeśli chodzi Ci o wymianę całych Macpersonów to się da. Odkręcić trzy śruby pod maską, na dole wykręcić śrubę z wahacza trzymającą amor i wyciągasz.Oczywiście koło wcześniej odkręcasz. Po drugiej stronie to samo. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Hmmm a sruba, ktora trzyma dwa wachacze gorne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Hmmm a sruba, ktora trzyma dwa wachacze gorne ? Zapomniałem bo dawno to było. Oczywiści też odkręcasz luzując górne wahacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeśli chodzi Ci o wymianę całych Macpersonów to się da. Odkręcić trzy śruby pod maską, na dole wykręcić śrubę z wahacza trzymającą amor i wyciągasz.Oczywiście koło wcześniej odkręcasz. Po drugiej stronie to samo. Powodzenia. W A4 B5 nie ma kolumny McPersona. Dobrze jest podnieść dwie strony, mi jedna strona wyszła bez wyjmowania wahacza, a z drugiej wyciągałem dolny prosty wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekSSP 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A jak jest z tyłem? a odkręcając śrub mocujących pod machą oraz dolnej śruby i śruby od wahaczy nie wyjdzie mi? chyba nie muszę rozłączać stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A jak jest z tyłem? Musisz tapicerkę sciągnąć, próg bagażnika i boczki, u góry dwie śruby i na dole jedna trzymają amortyzator, szybka sprawa, tylko z tapicerką trochę zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekSSP 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 a z przodu można tak zrobić, odkręcić górne śruby pod machą, dwie trzymające wahacz, dolną śrubę amortyzatora i wyjdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 a z przodu można tak zrobić, odkręcić górne śruby pod machą, dwie trzymające wahacz, dolną śrubę amortyzatora i wyjdzie? ehhh poszukałbyś to byś wiedział, odkręcasz 3 śruby pod machą, jedną śrube na dole przy piascie, no i kolejna srube dluga, ktora trzyma 2 wachacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekSSP 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 a jak byś ty poczytał to byś zrozumiał co ja piszę, chodzi mi o to czy mogę pominąć śrubę długą co trzyma dwa wahacze i odkręcić bezpośrednio odrazu przy amortyzatorze te dwie co trzymają wahacze, czy nie wyjdzie mi amortyzator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Wahaczy nie musisz ruszać górnych, tak jak piszesz, pod zaślepkami są dwie śruby, je odkręcisz, tych trzech nie trzeba ruszać i u góry amor jest odkręcony, największy problem to wyciągnać amortyzator, jeden wyszedł na siłę pchałem w dół zwrotnicę i wyszedł, a z drugiej wyjałem wahacz, w sumie szybciej mi wyszło i bez nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Te 2 śruby nie sa pod maska, to uno a drugie nie mam pojecia, bo element trzymajacy wahacze jest sporych rozmiarow, wiec moze cos wadzic o nie. Poza tym jak odkręcisz wahacze to pamietaj o dokreceniu ich pod obciazeniem(od strony amora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekSSP 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Dzięki wielkie Panowie, już wszystko wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Te 2 śruby nie sa pod maska, to uno a drugie nie mam pojecia, bo element trzymajacy wahacze jest sporych rozmiarow, wiec moze cos wadzic o nie. Poza tym jak odkręcisz wahacze to pamietaj o dokreceniu ich pod obciazeniem(od strony amora). To jak się do nich dostaje kolego? http://imageshack.us/download/135/88295638.jpg I trzeba uważać na ten plastik, górne mocowanie amorka tylnego, żeby łatwo wyjąć wystaczy amor przekręcić o 90 stopni, tylko dół amora trzeba wyjąć z belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1RAT 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jeśli wymieniasz sprężyny to wszystko zależy od tego czy odkręcisz i wyjmiesz śrubę łatwo od amortyzatora. Ale,żebyś go wyjął musisz mieć miejsce więc górne wachacze musisz zdjąć do wyjęcia bo masz wtedy łatwy dostęp i inaczej nie rozbierzesz. Mam nadzieje,że nie masz zapieczonej sruby mocującej wahacze bo inaczej musisz rozbierać wszystko żeby to wyjąć. Miałem tak z jedną stroną właśnie w avancie. Dziękuję bardzo .. 3 h na rozbieranie tego wszystkiego i złożenie jednej strony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 górne wachacze można odkręcic przy zwrotnicy i przy amorku , lepiej odrazu przy amorze odkręcic , wtedy mniej roboty no i oczywiście na dole przy łaczniku i dolną srube amora ---------- Post dopisany at 02:53 ---------- Poprzedni post napisany at 02:29 ---------- górne wachacze można odkręcic przy zwrotnicy i przy amorku , lepiej odrazu przy amorze odkręcic , wtedy mniej roboty no i oczywiście na dole przy łaczniku i dolną srube amora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się