Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odczytanie i diagnoza logów


Dartharek

Rekomendowane odpowiedzi

Patrzyles w to co zamiesciles ? Chyba nie...

Zrob to porzadnie bo to smietnik jakis.

Potrzebne dynamiczne - 011,010 i 011 statyczny Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainstaluj sobie vac com 311.2 i tym zrób logi ale zanim to zrobisz rozruszaj sztangę turbo kluczem/śrubokrętem i przegoń auto ale nie w trybie awaryjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR odpiety inaczej auto nie chodzi

Logi 011 najpierw dynamiczne potem statyczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi 000

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi 004

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi 003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi 010

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kąt jak spadnie do 35 możesz przed zimą go skorygować na 54, teraz jak sam to potrafisz to z nudów też możesz go skorygować

gdzie ty mieszkasz? jakie masz ciśnienie hPa w swojej okolicy? pytam bo jeżeli nie masz 1100hPa to trzeba wyjąc i zajrzeć do ecu

możesz wypalić kolektor ssący, wyskrobać wloty w głowicy, przedmuchać wężyk idący do ecu, umyć siateczki przepływki a element w środku tylko delikatnie polać gorącą wodą lub środkiem do odtłuszczania ale nie jakimś agresywnym

wypadało by wymienić wszystkie podejrzane wężyki w układzie podciśnienia na nowe sztywne najlepiej paliwowe takie by ciasno wchodziły i nie miały zapasu długości

zastanów się nad wymianą gruszki turbiny, nie musi być nowa, ważne by była duża no bo ori masz małą która z czasem przestaje spełniać swoją role

gdy auto mocno zagrzane zapala tak samo dobrze jak zimne?

przegoń auto i jak ciągle będzie wpadać w tryb awaryjny lub tracić na chwile moc pomimo zrobienia tego co pisałem wyżej to czeka cię czyszczenie żaluzji turbiny ale według mnie to nie będzie konieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w Jaworznie, raczej wczoraj nie było 1100hPa. Przepływka jest nowa ma niecały tydzień. Kiedyś rozkrecałem ecu i był czły zalany olejem wyczysciłem wymieniłem wężyk bo szczelił i teraz już nie zalewa. jest szczelnie. Węzyki też są powymieniane. Przy zapalaniu nie ma różnicy czy jest zimny czy gorący silnik, pali bez żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika.

Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć.

Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika.

Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć.

Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Nowa turbina tzn? Ustawiona sztanga poprawnoe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina cała po pełnej regeneracji wyważona, wymieniona w warsztacie.

Co wcale nie znaczy ze grucha ustawiona, wg mnie dlatego przeladowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie ty mieszkasz? jakie masz ciśnienie hPa w swojej okolicy? pytam bo jeżeli nie masz 1100hPa to trzeba wyjąc i zajrzeć do ecu

A ja skłaniałbym się ku temu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale co zrobić w tym ecu. Na co zwrócić uwagę?

A zrób może loga 010 dyn. z odpiętym wężykiem do czujnika ciśnienia doładowania...zobaczymy jakie pokaże ciśnienie atmosf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ecu jest ok, co prawda trochę zawyża czujnik atm ale mniejsza z tym

albo turbo źle złożone albo n75 walnięty, zrób dynamicznego 011 z odpiętym wężykiem od gruszki, po sprawdzaj po schemacie czy podciśnienie prawidłowo spięte, głownie n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nowe logi

Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Auto jedzie ponad 130 dojechałem do 160 dalej już nie było warunków

co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...