Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 AWX analiza logów


oshizo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku proszę nie krzyczeć i nie bić.. są to moje początki z diagnozowaniem.

Mój furacz to A4 B6 AWX 2002.

Wskazania licznika to ~300.000 km wydaje się, że może być podobnie :)

Jako, że zamierzam jeszcze pojeździć tym samochodem postanowiłem pogrzebać i posprawdzać czy wszystko działa jak należy..

Jeśli chodzi o błędy to w silniku wyskakuje błąd poduszki silnika.. Trochę nim trzęsie na postoju lub przy dodaniu gazu na postoju zatrzęsie budą jak by miał +400KM .. :)

Niestety nie pokazuje która to poduszka - wymieniać dwie?

Na początek zrobiłem logi statyczne:

000 stat LOG 000 stat.png | Fotosik.pl

001 stat LOG 001 stat.png | Fotosik.pl

003 stat LOG 003 stat.png | Fotosik.pl

004 stat LOG 004 stat.png | Fotosik.pl

007 stat LOG 007 stat.png | Fotosik.pl

011 stat LOG 011 stat.png | Fotosik.pl

013 stat LOG 013 stat.png | Fotosik.pl

018 stat LOG 018 stat.png | Fotosik.pl

023 stat LOG 023 stat.png | Fotosik.pl

Logi BS:

000 BS LOG 000 BS.png | Fotosik.pl

003 BS LOG 003 BS.png | Fotosik.pl

004 BS LOG 004 BS.png | Fotosik.pl

Brakuje 011 BS zrobię dziś i wrzucę.. Jak znajdę kogoś do pomocy to będą dynamiczne.

Jeśli chodzi o 004 BS to chyba robiłem niepotrzebnie?? bo jeśli nie to co oznacza "za wcześnie" "za późno"?

Z tego co udało mi się wynaleźć to EGR do wymiany? Proszę o potwierdzenie. Czy czyszczenie przywróci jego parametry?

Proszę o pomoc i opinie i z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno rozrząd wymienialeś? bo masz sporo przestawioną synchronizacje

masz w granicach 2-3 a najlepiej jak jest od 0 do -0,6

---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ----------

zerknij tu:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszka tylko jedna jest z zaworem i ma wtyczkę wiec tylko jedna pokazuje błąd i jest do wymiany.

?Tapatalk Pro Sony Xperia™?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wymieniany jakieś 20k km temu..

W takim razie przy najbliższej okazji pobawię się z ustawieniem tego kąta. Co prawda temat, który podesłałeś habcio nie zachęca.. sporo osób narzeka, że po zmianie na "bliżej 0" pojawiają się jakieś dziwne objawy..

no ale raz kozie śmierć.. :)

---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ----------

Poduszka tylko jedna jest z zaworem i ma wtyczkę wiec tylko jedna pokazuje błąd i jest do wymiany.

?Tapatalk Pro Sony Xperia™?

Dzięki za info.

Przy okazji jak sprawdzić czy 2ga też do wymiany i jak sprawdzić poduszkę skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wymieniany jakieś 20k km temu..

W takim razie przy najbliższej okazji pobawię się z ustawieniem tego kąta. Co prawda temat, który podesłałeś habcio nie zachęca.. sporo osób narzeka, że po zmianie na "bliżej 0" pojawiają się jakieś dziwne objawy..

no ale raz kozie śmierć.. :)

---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ----------

Poduszka tylko jedna jest z zaworem i ma wtyczkę wiec tylko jedna pokazuje błąd i jest do wymiany.

?Tapatalk Pro Sony Xperia™?

Dzięki za info.

Przy okazji jak sprawdzić czy 2ga też do wymiany i jak sprawdzić poduszkę skrzyni?

Sprawdzić możesz na kanale, obejrzeć czy guma nie jest pęknięta, możesz wziąć breszkę i podważać, będziesz widział czy jest rozwalona czy nie tj. urwana..

Najlepiej odkręcić i na stół, na stole ją lepiej oglądniesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...