Skocz do zawartości

oshizo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oshizo

Osiągnięcia oshizo

0

Reputacja

  1. oshizo

    Korekta licznika

    Witam, Pewnie dla wielu będę oszołomem, oszustem lub jeszcze gorzej, ale... Otóż swoje Ałdi kupiłem 2 lata temu od Pana który pod presją przyznał się, że "cofnął" licznik o 20 tysięcy. Jestem w stanie w to uwierzyć bo po sprawdzając po VIN brakowało właśnie ok 20k km. Wtedy ta zmiana spowodowała 1 z przodu czyli 195000 a nie 215000. W sumie nieważne. Obecnie na liczniku mam ~275000 km a powinno być ~ 295000 z czego (patrząc na stan mojego samochodu) jestem bardzo dumny Jako, że posiadam to auto od jakiegoś czasu i zamierzam jeszcze sporo pojeździć wpadłem na genialny pomysł, żeby skorygować ten przebieg na + czyli zrobić tak jak powinno być. Jeszcze nikt mi nie powiedział, że dobrze robię ale trudno Do rzeczy.. alledrogo szukanie, w końcu zakup K + CAN COMMANDER i.. lipa... mimo świetnych instrukcji jakie przysyła sprzedający, mimo świetnych artykułów w sieci nt. korekcji licznika nie mogę tego ogarnąć... Co ciekawe w golfie V mojego Taty działa bezproblemowo. U mnie po wielu próbach porobiłem bałagan w ECU - musiałem przypisywać VIN do sterowników itp. -> nie chcę czegoś więcej popsuć.. Nie chciałbym aby uznano mnie za oszusta bo nim nie jestem i raczej nie proszę o jakieś instrukcje tutaj na forum odnośnie tego zabiegu ( a jeśli to możliwe pomoc na priv) Ewentualnie, jeśli ktoś z Warszawy bawił się w takie rzeczy i za przysłowiowe piwo pomoże mi skorygować licznik o 20000 w górę to będę bardzo wdzięczny ... P.S. Nie muszę nawet na to patrzeć
  2. Rozrząd wymieniany jakieś 20k km temu.. W takim razie przy najbliższej okazji pobawię się z ustawieniem tego kąta. Co prawda temat, który podesłałeś habcio nie zachęca.. sporo osób narzeka, że po zmianie na "bliżej 0" pojawiają się jakieś dziwne objawy.. no ale raz kozie śmierć.. ---------- Post dopisany at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- Dzięki za info. Przy okazji jak sprawdzić czy 2ga też do wymiany i jak sprawdzić poduszkę skrzyni?
  3. Witam, Na początku proszę nie krzyczeć i nie bić.. są to moje początki z diagnozowaniem. Mój furacz to A4 B6 AWX 2002. Wskazania licznika to ~300.000 km wydaje się, że może być podobnie Jako, że zamierzam jeszcze pojeździć tym samochodem postanowiłem pogrzebać i posprawdzać czy wszystko działa jak należy.. Jeśli chodzi o błędy to w silniku wyskakuje błąd poduszki silnika.. Trochę nim trzęsie na postoju lub przy dodaniu gazu na postoju zatrzęsie budą jak by miał +400KM .. Niestety nie pokazuje która to poduszka - wymieniać dwie? Na początek zrobiłem logi statyczne: 000 stat LOG 000 stat.png | Fotosik.pl 001 stat LOG 001 stat.png | Fotosik.pl 003 stat LOG 003 stat.png | Fotosik.pl 004 stat LOG 004 stat.png | Fotosik.pl 007 stat LOG 007 stat.png | Fotosik.pl 011 stat LOG 011 stat.png | Fotosik.pl 013 stat LOG 013 stat.png | Fotosik.pl 018 stat LOG 018 stat.png | Fotosik.pl 023 stat LOG 023 stat.png | Fotosik.pl Logi BS: 000 BS LOG 000 BS.png | Fotosik.pl 003 BS LOG 003 BS.png | Fotosik.pl 004 BS LOG 004 BS.png | Fotosik.pl Brakuje 011 BS zrobię dziś i wrzucę.. Jak znajdę kogoś do pomocy to będą dynamiczne. Jeśli chodzi o 004 BS to chyba robiłem niepotrzebnie?? bo jeśli nie to co oznacza "za wcześnie" "za późno"? Z tego co udało mi się wynaleźć to EGR do wymiany? Proszę o potwierdzenie. Czy czyszczenie przywróci jego parametry? Proszę o pomoc i opinie i z góry dziękuję.
  4. Hej, Podpinam pod temat. Jakiś czas temu nawaliła mi navi, cały czas pokazuje off road. VCDS pokazał brak sygnału GALA, do radia również nie dochodzi ten sygnał. I teraz łopatologicznie mi ktoś wytłumaczy jak się za to zabrać, gdzie tego szukać, jak posprawdzać? Z którego koła idzie ten sygnał? Czy możliwe, że jest walnięty czujnik pomimo działającego ABS? Z góry dziękuję za pomoc! Nikt nic??
  5. oshizo

    Problem z wycieraczkami

    Potwierdzam! Jeśli praca wycieraczek nie wzbudza żadnych podejrzeń, chodzą płynnie i szybko to problem tkwi w tym, że mechanizm wycieraczek przestawił się na wieloklinie wirnika silnika. Tak jak napisał kolega wyżej wystarczy odkręcić śrubę A, ustawić i przykręcić. Nie jest konieczny demontaż wycieraczek, silnika ani niczego innego. Właśnie jestem po tej operacji - 10 min. P.S. U mnie po prostu ta śruba była niedokręcona, pewnie po ostatnim demontażu. Jeśli śruba jest dokręcona problem pewnie z zatartymi wycieraczkami.
  6. oshizo

    Dobrzy chiptunerzy

    Jak ktoś nie ma na magnuma to zjada bambino... Jak ktoś nie ma na Audi to jeździ oplem.. Jak ktoś nie ma na dobry program to niech nie robi go wcale Pewnie nie jestem pierwszym polecającym Rogala ale kolega robi robotę dobrze i z rozumem... !
  7. Dobra podjadę do tych speców na Skoczylasa i do Radzikowskiego, zobaczymy co Panowie zaproponują.
  8. Panowie czy warto robić stage 3.1 dla AWX 5 biegów?? Jeśli tak to jakie sprzęgło wytrzyma ok 420-450Nm? Ile Nm wytrzymuje zwykłe sprzęgło 228 z dwumasą sachs'a lub luk'a?
  9. oshizo

    Spalanie po zawirusowaniu autka

    przy tym samym stylu jazdy a i nawet troszkę ostrzejszym spadło o kilka dziesiątek na 100... Średnie spalanie 6,4l/100km
  10. i jeszcze jedna ciekawostka - jakiego kodu bym nie wprowadził każdy działa -> instalation successfull... o co może chodzić? ktoś ma podobne problemy?
  11. u mnie na E52 nie dzała - connection error! :/
  12. oshizo

    Dobrzy chiptunerzy

    To i ja polecam Rogalottiego U mnie wyszło 170KM i 375 Nm Pojeździłem tydzień i jest naprawdę przyjemnie
  13. Do mnie wchodzi 550g, jak miałem wyciek i było ok 350g chłodziła jakby chciała a nie mogła ( długo trzeba było czekać aż zaczęło lecieć chłodne powietrze a i tak nie było zimne tylko delikatnie schłodzone) Po ponownym nabiciu ok przez kilka dni i znowu lipa, po usunięciu nieszczelności i nabiciu odpowiednią ilością śmiga, aż miło...
  14. Vagiem można coś wymodzić, przynajmniej w B6
  15. Klocki hamulcowe Ferodo Premier przód + tył do A4 B6 1,9 TDI 96kW 2002 rok. Proszę o ofertę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...