Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie po zawirusowaniu autka


nex

Rekomendowane odpowiedzi

Czy Wam również spadło spalanie po zrobieniu programu?? Ja dopiero zauważyłem w środę, bo do tej pory można powiedzieć zapierdalałem :grin:. Przy spokojnej jeździe - stała ta sama trasa gdzie jeżdżę od lat do rodziców na działkę poza miasto spalanie spadło mi o 0.5-0.6L!!, dosłownie o tyle. Na tej trasie gdzie jeżdżę spokojnie z żoną i dzieckiem nie ma ani świateł ani korków, trasa 33km, spalanie zawsze w to miejsce było 6.7L, najmniej udało mi się zejść 6.5L. Obecnie po programie w jedną i drugą stronę zrobiłem spalanie 5.9L!.

Nie wierzyłem, ale jednak prawdą jest to, że po programie przy spokojnej jeździe spalanie o te pół litra idzie w dół. Ciekawe jak było by na trasie.

Zauważyliście to również? Wiem że nie odkryłem ameryki, ale chciałbym wiedzieć czy również w praktyce to zauważyliście, a nie tylko teorii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod warunkiem ze spalanie z komputera to prawda:) teoretycznie jak utrzymujesz styl jazdy powinno spaść ponieważ krócej się napędzasz a potem tylko utrzymywanie prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też coś tam spadło po programie, ale to jakieś szczątkowe różnice :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po programie nie mam różnicy w spalaniu, oczywiście przy normalnej jeździe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dieslu zwieksza sie sprawnosc silnika wiec to normalne przy normalnej jezdzie, silnik ma tez po prostu latwiej dzwigac bude auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach