Cichyzamosc 0 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam. mam taki oto problemik. moje autko słabo przyspiesza, ładnie wkreca sie na obroty i na pełnym zakresie, autko tez nie przełacza sie w tryba awaryjny, sztanga tez sie porusza jak powinna, na vagu brak błędów. powyzej 2000 obr czuc delikatne przyspieszenie ale to nie to co powinno byc, jezdziłem takim samym kolegi i jest róznica bo u niego powyzej 2000 obr wciska w fotel. Ma ktos jakies sugestje co do przyczyny?? Jesli było juz o tym na forum to przepraszam, jakos nie mogłem znależc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 jezdziłem takim samym kolegi i jest róznica bo u niego powyzej 2000 obr wciska w fotel. Może kolega ma program i stąd takie wrażenie..., z całym szacunkiem, ale 110 PS raczej nie wciska w fotel :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichyzamosc 0 Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 moze ztym wciskaniem to troche przesadziłem , chodziło mi o to ze czuc wyrazna ruznice w przyspieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 sprawdź N75, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Logi ... potrzebne logi. Na dzień dobry - wywal katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichyzamosc 0 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 narazie nie mam jak zrobic logów, ale postaram sie cos wymyslic, nad katem sie tez zastanawiałem czy moze byc tego przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nebraska11 0 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 może przepływomierz? sprawdz na vagu z jakimś innym i porównaj! ja wymieniłem i na nowym jest bardziej dynamiczny i nie kopci tak mocno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 zakup sobie VAG-a nie bedziesz mial problemow z logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Bez logowania to nic nie powiemy konkretnego, może byc duzo przyczyn takiego zachowania sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się