Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Twardy zawias nie na moje miasto A4 B6


norek91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na jesieni ubieglego roku wpadlem na pomysl zmiany zawieszenia. Przesiadlem sie z 1ba(cieknace amorki) na 1be(amorki)+ sprezyny H&R -35mm. Po zmianie zaczalem zaczepiac oslona o policjanty (z ojcem na pokladzie ok 120kg potrafie mocno przywalic zapewne misa) oraz tak jak sie domyslacie stracilem sporo na komforcie. Gdyby nie te siedleckie drogi to tak naprawde bym z tym nic nie robil, ale u mnie w miescie nie da sie jezdzic z twardym zawieszeniem. Jakby cos poruszam sie na 16.

Chcialbym delikatnie podniesc przod i zwiekszyc komfot przemieszczania sie. Czy wymiana amorków na serie -1ba zalatwi obie sprawy? Czy mam szukac do tego osobno sprezyn np -30mm?

Wszelkie sugestie mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm sama zmiana amorkow na bilstein b6 nie pomoze? I wlasnie jak to jest, czy przy zmianie amorkow na w/w jest szansa ze autko pojdzie delikatnie w gore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wysokość odpowiada sprężyna a wysokość na amortyzatorze możesz zmienić jedynie zmieniając talerzyk pod sprężynę

toż w Siedlcach ładne drogi są i w okolicy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczegolnie Partyzantow, 3 Maja, Monte Casino i wiele innych :decayed:

A co sadzicie o polaczeniu bilstein b6+h&r -35mm? Jak zachowuje sie samochod w takim polaczeniu? Bedzie bardziej komfortowy niz 1be+h&r? Czy jeden chu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu pchał bym wszystko od 1be,kumpel teraz kupił b6 na ori 1be i jest nisko i nie zahacza niczym (w przeciwieństwie do mnie na weitec -40)i się jeździ komfortowo naprawdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz killka pomyslow jak ta sprawe zalatwic.

-amorki bilstein b4 + sprezyny weitec -30mm

-amorki bilstein b6 + H&R -35mm

-amorki bilstein b6 + eibach pro kit -30mm

-amorki koni +eibach pro kit -30mm

-wymiana sprezyn na te od 1be i skakanie klasami wagowymi

Zastanawia mnie tylko jak twardo by bylo na poszczegolnych wariantach.

Kumpel w b5 mial obnizone autko i jezdzilo sie znakomicie. Wiadomo w komplecie trzeba bylo uwazac, ale wyglad oraz komfort jazdy byl bardzo na plus, a przynajmniej porownywalny do 1ba ktore mialem u siebie. I o taki zloty srodek mi chodzi.

Fotka z aktualnym zawieszeniem, niby nie nisko, a jednak.

https://imageshack.com/i/n9hcw1j

Jezeli dobrze rozumiem to bilstein b4=1ba, b6=1be, a b8=1bv, tak?

---------- Post dopisany 24-06-2014 at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2014 at 21:14 ----------

@up Nikt nic nie doradzi? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykłe amory przy obnizajacych sprezynach szybciej sie wykoncza a i bezpieczenstwo bedzie gordze bo amorek ma dłuzszy skok

zakładaj cały zestaw 1be i bedzie w sam raz,i wyglad komfort i bezp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zalozylem ostatnio eibach B12 prokit, ktory zawiera b6 lub b8 i sprezyny -30, wczesniej mialem zawieszenie BA. Na razie zrobilem 2000km po polsce i nic nie zahaczylem, prowadzenie o niebo lepsze ale komfort na nierownym mniejszy , twardo :-) ale da sie zniesc.

Wysłane z mojego SHV-E210K przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...