Skocz do zawartości

wiesniak

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiesniak

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wiesniak

0

Reputacja

  1. Bo mam zle doswiadczenia z miksowaniem.
  2. Apropo febi, przy zamiennikach warto sie upewnic ze rurka ma taka sama dlugosc jak oryginal. Mi mechanik zlamal rurke i ja wymienil na zamiennik, cos tam wspomnial, ale doszedlem prawdy gdy sprawdzilem poziom oleju i gw bagnetu bylo go za duzo... potem zauwazylem ze caly bagnet jest jakos nizej w porownaniu do pokrywy silnika. Centymetr wystarczy zeby calkowicie zmylic.
  3. Ja rowniez polecam ATE. Nie polecam tez miksowania klockow i tarcz roznych producentow, a tarcze jesli masz ori to pewnie masz ATE.
  4. Witaj. Fajna fura ! Powodzenia !
  5. Gdy pisalem to zapytanie mialem 16/205/55. Teraz sluza jako zimowki a na lato mam 17/225/45. Tez z rantami. Wymienilem tez stabilizator z tylu na 20 mm. Stabilizator poprawil sytuacje duzo. Kola troszke. Ale nadal nie to co chcialbym miec. Ogolnie na szybkich lukach nia problemu. Trzyma sie swietnie. Zarowno na 16 jak i na 17. Gorzej gdy mamy do czynienia z krotkimi lukami, skretami =>90 stopni na skrzyzowaniach, rondami, nawrotami, ktore pokonuje sie przy nieiwelkich w sumie predkosciach, ale ciut wiekszych niz wiekszosc kierowcow to robi. Wtedy wychyla sie moim zdaniem o wiele za bardzo. Pozdro. G. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  6. Hmm, faktycznie, samo zniknęło. W takim razie będę to robić gdy będą objawy z dwumasu albo gdy zacznie się ślizgać ponownie.
  7. To i ja cos dopowiem. Moje BPW Q palilo na autostradzie z prekosciami 130-170 8-8.5 a komputer pokazywal o pol litra mniej. Miezone kilka razy. Ostatnio robilem wymiane uszczelniaczy pompowtryskow i regulacje popychaczy. Bez wyraznej potrzeby, ale doszlismy ze znajomym mech do wniosku ze warto. Efektow jest kilka: 1. auto teraz pali dokladnie tyle ile komputer pokazuje. 2. Auto pali 7.1-7.2 litra. Bez bajerow, sprawdzone trzy razy na 600km trasie. 3. Auto dostalo takiego kopa ze sprzeglo sie slizga. I to mnie martwi, bo auto bylo po chipie ale udalo sie wyciagnac 160km ze 150 zastanych, a teraz ten chip chyba dostal skrzydel.
  8. Panowie a czy dwumas/tarcza od BRD podejdzie do BPW 6 biegow ? Potrzebuje cos mocniejszego.
  9. Czesc. Chce wymienic kierownice na multi, musze tez wymienic zwijak/tasme pod kierownica. Kupilem uzywany. Nie mam pewnosci w jakiej pozycji ktos go pozostawil. Pomyslalem wiec ze moglbym doprowadzic go do pozycji srodkowej patrzac na wskazania czujnika skretu kierownicy. Gdzie to moge znalezc ? Czy po wymianie tej tasmy musze ponownie przeprowadzic kalibracje tego czujnika zeby esp dzialal prawidlowo ? Nawet jesli zamontuje go w tej samej pozycji ? Dziekuje.
  10. Amory sa nowki z zestawu eibacha. To sa naprawde twarde amory o skroconym skoku. Zbieznosc tez sprawdzana i jest OK. Poczytalem ten watek ze stabilizatorem i wychodzi na to w quattro 1BA mam najcienszy stabilizator z tylu 16mm. Nie mam tego jak sprawdzic akurat. Zmienie te stabilizatory i wszystkie gumy im towarzyszace gdy bede mial mozliwosc i zobaczymy. Dzieki za odpowiedzi !!!
  11. Czesc. Chcialem sie poradzic jakie powinny byc moje nastepne kroki. Posiadam od kilku miesiecy B7 quattro, 1BA. Wymienilem zawias na zestaw eibach b12 prokit. Bo to sie bujalo tak ze masakra. Poza tym bylem trzy razy u roznych diagnostow zeby sprawdzili cale zawieszenie pod katem zuzytych elementow. Zawsze werdykt byl ze wszystko jest w stanie bardzo dobrym. Zmiana zawiasu odmienila to auto na duzy plus, ale nadal to nie jest to czego oczekuje. Auto kiwa sie na boki, tak jakby cos bylo luzne. Nie sa to amory bo generalnie fajnie tlumia i sa dosc twarde. Problem objawia sie na przyklad w sytuacji gdy na autostradzie trzeba zmienic kilka razy pod rzad pas ruchu. Przechyla sie wtedy bardzo. Nie wpada w poslizg, moze czasem zapiszcza opony, ale jest to nie przyjemne. No i ogolnie powoduje to ze nie umiem przewidziec jak auto sie zachowa co wprowadza mnie w stan ciaglego niepokoju :-). Dodatkowo opisze to tak, ze jesli jade dosc szybko i wykonuje lekki skret kierownica to auto najpierw sie przechyla a dopiero potem zaczyna lekko skrecac. Jesli wtedy odkrece lekko w druga strone to reakcja jest podobna ale za kazdym powtorzeniem przechylenie jest wieksze. Czy te objawy sa normalne ?? Mialem tak w golfie 4 ale po zmianie amortyzatorow na twardsze i wymianie takich silentblockow w przednich wachaczach na twardsze w pelni wypelnione guma, auto prowadzilo sie wzorowo. Na normalnych springach i belce z tylu... Czy jakis podobny mod mozna wykonac tutaj ? Dziekuje za przeczytanie mojego posta a za odpowiedzi nawet bardziej. G.
  12. Chyba lepiej bedzie jesli oddasz to mechanikowi do zrobienia. A jesli nie to uzyj googlea i przeczytaj jak sie to robi. Operacja prosta ale przydalby sie ktos do wciskania hamulca.
  13. Czesc Ile tarcze zimmermann gladkie i po ile klocki Ferodo FDB I FDS A4 B7 320 mm Dzieki
  14. Wez Zimmermanny i klocki Ferodo, bedzie to samo i duzo taniej. Dzieki
  15. Panowie, podpowiedzcie co kupic. Dzieki !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...