Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Minimalne zużycie ON-u w quattro


piotrsob1

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy dłuugi weckend, zrobiłem sobie dzisiaj wycieczkę po mazurskich drogach, nigdzie mi się nie spieszyło, nie przekraczałem stówki na godzinę i czym dalej to bardziej mi szczęka opadała.....:naughty:

Zobaczcie co po 101 km pokazał FIS...

Zdj_cie0603.jpg

Zdj_cie0602.jpg

Zdj_cie0601.jpg

Zdj_cie0600.jpg

Zdj_cie0604.jpg

Normalnie jak jeżdżę to rzadko średnie spalanie z jednej traski spada poniżej 9/100, kiedyś sprawdzałem czy nie jest coś popsute to wyszło coś koło 6,3/100 :decayed:

Ale czegoś takiego jak jeżdżę sześć latek to jeszcze nie widziałem, jeszcze wczoraj byłbym gotów się założyć o skrzyneczkę czegoś chłodzącego, że to w tym aucie niemożliwe :grin::naughty::whistling:

Chyba się starzeję ......:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz jednak się da bardzo ładne spalanie a ja jakie masz kapcie szerokie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

widać że na liczniku ma 1 , naciśnij żeby była dwójeczka i daj na średnie spalanie :decayed: , zdziwisz się że na całym odcinku spalił ci inaczej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

205/60R16 :decayed:

Ale tak się nie da normalnie jeździć :facepalm::wink:

---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

widać że na liczniku ma 1 , naciśnij żeby była dwójeczka i daj na średnie spalanie :decayed: , zdziwisz się że na całym odcinku spalił ci inaczej :whistling:

Średnie z paru tysięcy już normalne 9,4l/100 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

następna sprawa , autko diselek jeszcze 2.0 :naughty: , już nie wspomnę o zasyfionym EGR-u i filtrucząsteczek stałych :decayed: których nie wydmuchałeś a to jest podstawa jeździć na wysokich obrotach i wszystkie syfy wydmuchać :whistling: , nie przekraczając stówki na niskich obrotach to pewnie nawet turbinki nie załączyłeś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następna sprawa , autko diselek jeszcze 2.0 :naughty: , już nie wspomnę o zasyfionym EGR-u i filtrucząsteczek stałych :decayed: których nie wydmuchałeś a to jest podstawa jeździć na wysokich obrotach i wszystkie syfy wydmuchać :whistling: , nie przekraczając stówki na niskich obrotach to pewnie nawet turbinki nie załączyłeś :decayed:
wodzu muszę cię rozczarować turbo załącza się po odpaleniu auta,dziś wykręciłem średnią 5.4L na odcinku 300km w czasie 3h 45min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19
następna sprawa , autko diselek jeszcze 2.0 :naughty: , już nie wspomnę o zasyfionym EGR-u i filtrucząsteczek stałych :decayed: których nie wydmuchałeś a to jest podstawa jeździć na wysokich obrotach i wszystkie syfy wydmuchać :whistling: , nie przekraczając stówki na niskich obrotach to pewnie nawet turbinki nie załączyłeś :decayed:
wodzu muszę cię rozczarować turbo załącza się po odpaleniu auta,dziś wykręciłem średnią 5.4L na odcinku 300km w czasie 3h 45min.

a tego nie wiedziałem :kwasny: możliwe że 2.0 tak mają , u mnie załącza się po 2100 wtedy słyszę jak turbinka pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następna sprawa , autko diselek jeszcze 2.0 :naughty: , już nie wspomnę o zasyfionym EGR-u i filtrucząsteczek stałych :decayed: których nie wydmuchałeś a to jest podstawa jeździć na wysokich obrotach i wszystkie syfy wydmuchać :whistling: , nie przekraczając stówki na niskich obrotach to pewnie nawet turbinki nie załączyłeś :decayed:

Zapewniam Ciebie że EGR-ek doglądany na bieżąco, poza tą jedną, dzisiejszą traską nic nie ma czasu ani szansy się zasyfić, DPF-ik normalnie jak jadę to jest prawie czerwony :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wodzu po raz drugi turbina kręci się czyli pracuje tuż po odpaleniu auta :wink: nieważne czy 1.9tdi czy 2.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19
następna sprawa , autko diselek jeszcze 2.0 :naughty: , już nie wspomnę o zasyfionym EGR-u i filtrucząsteczek stałych :decayed: których nie wydmuchałeś a to jest podstawa jeździć na wysokich obrotach i wszystkie syfy wydmuchać :whistling: , nie przekraczając stówki na niskich obrotach to pewnie nawet turbinki nie załączyłeś :decayed:

Zapewniam Ciebie że EGR-ek doglądany na bieżąco, poza tą jedną, dzisiejszą traską nic nie ma czasu ani szansy się zasyfić, DPF-ik normalnie jak jadę to jest prawie czerwony :tongue4:

i o to chodzi tak 3maj :thumbup: , cały czasz na wysokich obrotach i dmuchaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 90/h tyle Ci spali, a przy 120 juz dwa litry wiecej. tez tak mam tez bylem w szoku bo 90 nie da sie w trasie leciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy normalnej jeździe to średnie spalanie wygląda tak :decayed:

Zdj_cie0606.jpg

Zdj_cie0607.jpg

Zdj_cie0608.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie spala średnio koło 8-9l a jeżdżę od 1800 obrotów do 3 tys, z reguły śmigam tak 2-2500 obr. kapcie 225, bez dpfa seryjna moc, ale sam Piotrek wie, że można pogonić 12-13 w quattro :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój BPW w avancie średnio wychodzi 7,5 litra.

Najmniejsze spalanie jakie kiedykolwiek udało mi się zrobić to trasa Opole- Lublin ( w 2 strony 1000km ) Spalanie wyszło 5,1 litra :naughty:

Ale fakt jazda cały czas do 100 czasami 120. Wszystko zależy jak noga leży na pedale gazu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się da. U mnie średnie na trasie przy 100km/h to 5.1 przy 140-160 7.4. Niech się pije ile się da:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

no właśnie 9,5 :wink: , u mnie wczorajsza trasa przy 190 lub 200 km/h , z Jarosławia do Wrocławia jest 500kilometrów i wyszło mi 7,5 mowa o nr 2 , na jedynce wyszło że spala 6,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak porownywanie 1.9 do 2.0 i spalanie 6ł przy 200 na blacie i 4000rpm. Przestaw fis na rzeczywiste odczyt. Jak ustawilem sobie blat na 85% to tez na fisie w BRD mialem spalanie 6.6l po miescie.

Zalej po korek jezdzij do momentu zapalenid sie rezerwy zatankuj po korek wylicz spdlanie i do tego zrob porownywalna adaptacje fisa od 85% do 115% mozesz kodowac co 5% ja mam ustawione 105% spalanie fis 2 -8,3L i tak pali rzeczywiscle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie 9,5 :wink: , u mnie wczorajsza trasa przy 190 lub 200 km/h , z Jarosławia do Wrocławia jest 500kilometrów i wyszło mi 7,5 mowa o nr 2 , na jedynce wyszło że spala 6,5

Mało z krzesła nie spadłem , 6,5 l/100 przy dwóch paczkach:grin::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam co prawda AVF ale w Q i raz musiałem asekurować kolegę jadącego uszkodzonym samochodem max 90 km/h. Na trasie 200 km zrobiłem średnią 4,6 l/100 z FIS a mam go ustawionego zgodnie ze spalaniem liczonym z dystrybutora. Co prawda jechałem na wąskich zimówkach 195/65/15. Normalne zużycie z jazdy miejsko podmiejskiej to ok.7,5-8 litrów a chwilowe przy 200km/h dochodzi do 10 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...