bongod Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam ponownie Ostatnio zaatakował mnie problem prawdopodobnie nieszczelności w dolocie bo na kanale 32 w drugiej kratce wyniki na minusie okolo 12 :/ w pierwszej jest z 1.5 na plusie (na postoju oczywiście). Na kanale 033 widać że przy bucie w podłoge na 3 biegu dochodzi nawet na lambdzie do -20 . Dodam że podłączałem kompresor i nic nie syczy nigdzie !!! Masakra ręce opadają . Te minusy moga oznaczać też coś innego niż nieszczelność? Dodam że jak narazie błędów brak :/ . ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ---------- Dodam że turbo wstaje tak samo jak w momencie jak były korekty dużo mniejsze ( w okolicach 2 na plusie ) .
edekxp Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Skoro masz na minusie to masz bogato czyli dużo paliwa a mało powietrza. Sprawdź przepływomierz, najlepiej zrób logi
yaras90 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam. Czy ktoś z posiadaczy b6 miał problem z nieszczelnością przy turbinie. Świeci się CHECK i komputer wykrył błąd z nieszczelnością właśnie. Na środę jestem umówiony do mechanika i nie wiem czego się spodziewać. Dodać muszę, że turbo świszczy dość głośno...
bongod Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Przepływka pokazuje dobrze . Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
edekxp Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Masz jakieś logi. Możliwe że któryś wtrysk leje, albo ta sonda pokazuje głupoty. Daj logi będzie coś wiadomo
edekxp Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Sprawdź szczelność od filtra do kolektora Zrób logi 02,115 ,118 Dodać muszę, że turbo świszczy dość głośno... Zależy o jakim świszczeniu piszesz, czy wirnik nie ociera o obudowę. Czy świst to taki podobny do gwizdu Możesz sam sprawdzić, zdjąć wąż i sprawdzić luzy na wirniku
bongod Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ok zaraz znajde . Ale sonde podstawiałem inna i to samo a wtryski wywaliłem na wierzch i wszystkie rozpylały na rozruszniku tak samo . Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 23-06-2014 at 08:13 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2014 at 14:23 ---------- Wklejam logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
edekxp Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Auto masz po programie i to mocnym Przepływka ok, czasy wtrysków jak na taki program to krótkie więc pewnie wtryski wymienione Może za duże Zawsze tak miałeś korektę? Sam robiłeś program czy takie auto kupiłeś? Moim zdaniem trzeba ten program poprawić bo turbo nie daje rady tyle nadmuchać, chyba że turbina już słaba. Turbo standardowe? Masz lpg?
bongod Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Wtryski są z bexa . I było wszystko ok po programie . Turbo wstawalo identycznie jak teraz bo prawdopodobnie jest na wykonczeniu . Przeplywka pokazywala tyle samo . Wtryski pokazywaly dobre wartosci dopiero teraz je ścieło przez korekty . Dziwna opcja że turbo wstaje tak samo jak kiedyś przy takich korektach na minusie . Turbo standardowe . Logi na benzynie ale lpg jest . Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
edekxp Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Przecież turbo nie jest zależne ani od wtrysków ani od korekty Ma zadanie ciśnienie i tyle ma napompować. Zerowałeś korekty i pojeździłeś na pb. Może winna instalacja lpg.Zakręć zawór w butli i wypuść albo wypal resztę z przewodów. Tak aby nie było w przewodach lpg nic.Potem jazda na pb
bongod Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Myślisz że popuszcza elektrozawór i wtryski gazowe? Ogólnie to na gazie korekty są -9 maxymalnie . Zapomniałem napisać że wymieniałem katalizator na jakiś zamiennik . Może przez niego coś się dziać? Ogolnie wszystkie jego testy w vagu wychodza ok . Inna rzecz jeszczeutowane połączenie na wiązce idącej do lambdy . Kiedyś czytałem że nie można ich lutować. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:04 ---------- Zerowałem korekty . Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 26-06-2014 at 11:37 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 13:04 ---------- Gaz sie skonczyl 3 dni temu i od tamtej pory jezdze na benie . Logi bez zmian więc to nie to .
edekxp Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jedna rzecz wyeliminowana trzeba szukać dalej. Co do lutowania kabli od sondy to nic takiego nie słyszałem. Z resztą to są zwykłe kable a nie jakieś ekranowane itp. Co właściwie lutowałeś? Może masz podpiętą sondę do lpg? Tu jest sonda szerokopasmowa i jej się nie podłącza do instalacji gazowych, gdyż mogą być zakłócenia.
bongod Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Wyje.....e kata . Myślisz że przez zaminnik mogą się spaliny tak zachowywać że pierwsza lambda zwarjuje ?
edekxp Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ja bym wywalił tego kata. Po co ci on potrzebny Czy przypadkiem po jego założeniu nie masz tego problemu? Masz drugą sondę? U mnie jest jakby co kat oryginał Tylko pusty w środku. Nie potrzebowałem kupować żadnych rur, a sonda jest za emulatorem
bongod Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 Dokladnie nie wiem kiedy to sie stalo ale moze to on być powodem nie przecze . Mam drugą sonde ale mogę nie mieć heheheh
edekxp Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jak masz jeszcze stary kat, to wywal z niego wszystko i zamontuj zamiast tego zamiennika
bongod Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 No właśnie nie mam niestety a chyba był dobry ale ze mnie lol ---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ---------- Ale chcę ogólnie rurę w środek wj***ć bo podobno trochę ciszej jest .
edekxp Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Teraz nie ma jak sprawdzić. Zamiennika szkoda wypruwać.Chyba że na jakimś szrocie szukać oryginalnego lub allegro, może być zapchany Ale chcę ogólnie rurę w środek wj***ć bo podobno trochę ciszej jest . Nic nie trzeba, jest normalnie cicho. Bardziej słychać turbinę tylko, ale to fajny dźwięk
bongod Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zamiennik to już błęda wypluł po miesiącu czekam az sie gwarant zgodzi na zwrot polowy kasy a ja go sobie rozpruje . ---------- Post dopisany 27-06-2014 at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2014 at 13:20 ---------- Tak namawiasz że o kacie to już zupełnie zapomniałem ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 00:27 ---------- To jednak nie kat . Po wycince zero poprawy . Ogólnie dziwne że narazie check nie swieci ale może za mało przejechałem jeszcze . Padło podejżenie na regulator paliwa co jest w filtrze paliwa u mnie . Możliwe mogą być takie korekty jeśli puszcza za duże ciśnienie ? I czy to ma sens skoro na gazie też są wysokie korekty rzędu -10 ?
edekxp Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Skoro ustawiałeś gaz jak benzyna jest na minus to lpg również. Ostatnio był u mnie kolega bo check po zainstalowaniu lpg - 2 lata tak jeździ Gazowniki ustawiali to w kilku warsztatach i nic Silnik BEX instalacja nawet dobrze zrobiona, no może reduktor za mały Zavoli S, ale jakoś tam jechał. Cały czas uboga mieszanka.Mapa lpg pokryta z pb, co jest?? Laptop na kolana i w trasę podpiąłem vaga i też ubogo na pb, cofa zapłony itp. Możliwe że pompa, filtr lub przez świece bo ktoś mu sprzedał 3 elektrodowe, jakieś zwykłe. LPG ustawione na korekty w vagu i na gazie lata dobrze, bez check-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się