Vanishek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam ! Może ktoś z Was miał podobny problem, a mianowicie ... Autko ładnie się zbiera z 1, 2 i 3 biegu, spokojnie do 3 tys. obrotów ciągnie i wbija w fotel lecz nagle wczoraj, gdy w trasie po wpakowaniu 4-ki wszystko było ok nagle doszło do 2,8 tys obrotów i momentalnie brak mocy, zero nic ... wrzuciłem 5-tkę to samo ... zatrzymałem się, zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie, sytuacja powtórzyła się ... I teraz tak, pakujemy 4-kę autko ciśnie do 2,6 tys może, nagle spadek mocy i koniec ... ale jak się zredukuje na 3-kę to dalej turbo czuć, leci ładnie powyżej 3 tys obrotów. Teraz nie wiem od czego zacząć poszukiwania usterki, cóż to mogło się stać? ;> Dodam iż autko przejąłem po ojczulku, z tego co mi wiadomo to jakieś 3 latka temu też marudził że w drodze na wakacje turbo mu wyłączało, to gasił i palił na nowo podczas jazdy żeby załapało. Gdy pytałem się go czy coś z tym robił, czy były jakieś naprawy to stwierdził iż samo się naprawiło, po prostu przestał tracić moc ot tak sam z siebie ... aż do teraz :| Jestem zielony, dopiero jako tako zaczynam sam się bawić przy autku, więc wszelkie pomysły, odpowiedzi i porady będą na wagę złota Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc !
vp-tdi Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 jak nie ogarnies ,przyjedz ,masz nie daleko to ci sie to zrobi
Vanishek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2014 a jakieś porady, wskazówki ? może sam bym dał rade to wtedy ogarnąć, to by też satysfakcja jakaś z tego była
vp-tdi Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 czytaj moje posty to moze cos sie dowiesz.
fanthomas18 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ja bym sprawdził wężyki od podciśnień Kiedyś miałem coś takiego u siebie, max 120km/h i nic więcej, na 1, 2 i 3 biegu przyspieszał normalnie, okazało się, że były poparciałe, wymiana pomogła:wink:
swierku86 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Moim zdaniem dopadła cie przypadłość silników diesla z turbiną o zmiennej geometrii. Najprawdopodobniej masz zatarte kierownice powietrza na turbinie i w monecie wrzucenia 4 biegu i osiągnięciu odpowiednich obrotów samochód wchodzi w tryb serwisowy. po zgaszeniu tryb serwisowy się kasuje i jest wszystko ok do momentu aż sytuacja się powtórzy. Najprawdopodobniej jak podepniesz samochód do kompa i odczytasz błędy to wyskoczy błąd zaworu N75 i jakiś problem ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania. Jednym słowem raczej masz do czyszczenia kierownice powietrza na turbinie. Najlepiej zdemontować turbinę i ją wyczyścić dokładnie. Wpisz w necie czyszczenie kierownic powietrza turbiny to dowiesz się więcej. daj znać czy dobrze typowałem
Vanishek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 wielkie dzięki za odpowiedzi ! jutro mam troszku czasu wolnego, to się za to wezmę i dam znać jak to ogarnę, chyba ze nie to też napiszę ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:39 ---------- Dzisiaj troszkę pojeździłem i ... wszystko działało normalnie ... sam już nie wiem co o tym myśleć ;>
KUBAS2012 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Odkopię temat Jakiś czas temu miałem podobny kłopot, ale ustał i było wszystko okej ( około 5 miesięcy ) Do czasu jak ostatnio było ostre ruszanie z pod świateł i znów na 4 i 5 biegu załączył się zamulacz, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu było okej Dodam że mam skrzynię tip tronica, ale to chyba nie ma zbytnio znaczenia Kolego mi podpowiedział że miał podobny problem w A3 i miał zasyfiony jakiś czujnik w intercoolerze ... Wcześniej jak miałem ten kłopot to oglądałem przewody podciśnieniowe i wyglądały okej ...
KUBAS2012 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dziś z ciekawości przeciągnąłem go na biegach i cisza... Nie mam dojścia na stałe aby jeździć z kompem i sprawdzać czy usterka się pojawi czy też nie Nie oddam do warsztatu byle komu bo już parę razy się przejechałem więc dziękuję ... Sądzę że po to zakłada się takie wątki aby ktoś kto miał taki sam lub podobny problem mógł się udzielić i pomóc
Bartollo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Podstawą poprawnej diagnozy są LOGI Kup sobie kabel kkl VAG usb (ok 40zł) i jesli masz lapka to sam robisz diagnozę swojego klekota A za twój problem masa rzeczy możee odpowiadać od podcisnien przez n75 na samej turbinie kończąc bez logów to wróżenie z fusów
KUBAS2012 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Spoko A jakiś program do tego jest potrzebny ? Ostatnio walczyłem z elektryką, teraz znów coś innego...
Bartollo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Tak potrzebny jest program vcds 1.0 Lite znajdziesz na necie i opis jak zrobić pełną wersje Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Bartollo
KUBAS2012 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Kabel za nie długo zakupię Ale jednak kur.. u mnie muli na każdym biegu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się