piotrpan 1 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju . Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy. I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju . Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy. I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć?? oczywiście wskazaniom klimatronika...... podłącz vaga i sprawdz błędy podejżenie pada na czujnik temp.podwójny...jeden na blat,drugi na ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpan 1 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 gdzie ten czujnik jest umieszczony i ile kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 czujnik jest w plastikowym trójniku wodnym obok odmy 4 styki zielony lub niebieski w ASO 80 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik79 0 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 U nie było identycznie. Co prawda nie sprawdzałem temp za pomocą klimatronika ale po wymianie termostatu wskazania na desce powróciły do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 gdzie ten czujnik jest umieszczony i ile kosztuje koszt jak wyżej ps. tylko ori z aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 U nie było identycznie. Co prawda nie sprawdzałem temp za pomocą klimatronika ale po wymianie termostatu wskazania na desce powróciły do normy. czujnik temperatury a termostat robi znaczną różnicę napisz czy przestało Ci wariować, bo ja mam tek samo... wieczorem jak jadę poza miastem spokojnie temp spada mi nawet poniżej 70'... i nie działałem jeszcze w tym kierunku... ale to na 100% termostat lub czujnik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox 1 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 czujnik temperatury a termostat robi znaczną różnicę napisz czy przestało Ci wariować, bo ja mam tek samo... wieczorem jak jadę poza miastem spokojnie temp spada mi nawet poniżej 70'... i nie działałem jeszcze w tym kierunku... ale to na 100% termostat lub czujnik temp. Jeżeli masz klimatronik to sprawdź na nim wskazanie na 51 kanale. Jeżeli tam temp. będzie ok 90 to czujnik temperatury, jeżeli będzie podobnie jak na desce, to termostat. Jeżeli nie masz klimatronika, to chyba jedynie VAG zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbik 0 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja mam podobnie tylko z tą różnicą, że temperatura potrafi spaść do "zera" i tak sobie pływa ! Na pierwszy ogień poszedł czujnik. I nic ! Potem termostat. I nic ! No i dopiro VAG Okazało się że do ecu podawane są prawidłowe dane ( na szczęście ) a do zegarów nie !!! I to nie czujnik lecz gdzieś mi nie styka kabelek od czujnika. piotrpan jednak w Twoim przypadku stawiam na czujnik lub termostat bo kiedyś przeglądałem forum i natknąłem się na ten temat gdzie było super opisane jak samemu można to zdiagnozować. Daj znać jak do czegoś dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik79 0 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Jak mozesz to zrob mały test, jak bedziesz jechal na trasie i wslazówka spadnie do ok 70 stopni to sie zatrzymaj i zgas silnik, za kilka minut (5-10) odpal go i zobacz jaka bedzie temperatura, u nie wskazówka ustawiała sie na 90 i pozniej podczas jazdy schodziła do ok 65 stopni. Po wymainie termostatu wszystko wrocilo mi do normy czyli wskazówka stoi w miejscu 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpan 1 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 czujnik temperatury a termostat robi znaczną różnicę napisz czy przestało Ci wariować, bo ja mam tek samo... wieczorem jak jadę poza miastem spokojnie temp spada mi nawet poniżej 70'... i nie działałem jeszcze w tym kierunku... ale to na 100% termostat lub czujnik temp. Jeżeli masz klimatronik to sprawdź na nim wskazanie na 51 kanale. Jeżeli tam temp. będzie ok 90 to czujnik temperatury, jeżeli będzie podobnie jak na desce, to termostat. Jeżeli nie masz klimatronika, to chyba jedynie VAG zostaje. klimatronik pokazuje prawidłowo 90 C' Zamówiłem czujnik temp. [ 78 zeta ] Zobaczymy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osax 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam Mi pojawił się dzisiaj problem ze skakaniem temperatury ale w przeciwnym kierunku. Podczas spokojnej jazdy po mieście normalnie pokazuje 90 stopni. Problem zaczyna się jak pojadę kawałek z prędkością np 80-90 km/h wtedy temperatura zaczyna się podnosić ponad poziom 90 stopni. Nie wiem co jest grane. Czy to wskaźnik głupieje czy to co innego ? Oczywiście poziom cieczy chłodzącej jest ok. Proszę o radę gdzie szukać przyczyny. Boję się żeby czasem nie przegrzać silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jakby co to sprawdzaj na "49" kanale (wskazania G2) a nie na "51" "51" choćbyś nie wiem co robił zawsze będzie pokazywał 90oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klysek 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 u nas w Łodzi kolega przyjezadzjacy na spoty mial taki sam problem wymienil termostat i nic podlaczyl drugi licznik i zaczal dzialac i niesty musil wymienic cala szafe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osax 0 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Jak narazie wskazówka się uspokoiła ale klimatronik obserwuję (cały czas wyświetlam kanał 49). Od tego przy normalnej jeździe po mieście wyświetliło mi na moment maksymalnie 102 stopnie C . Dodam tylko że ogólnie przez cały czas wskazania to 96 - 100 stopni C Czy to jest ok ? Jaka temperatura (na klimatroniku) powinna mnie martwić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ... Dodam tylko że ogólnie przez cały czas wskazania to 96 - 100 stopni C Porównaj tą temp. jeszcze ze wskazaniami G62 Przypuszczam, że będą nieco niższe ~ 90-94oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osax 0 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 a jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 a jak to zrobić ? VAGiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się