Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowy ChipTuning Aligator Dynosoft Katowice - IX Tura 2019r Marzec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedzwoń jutro do Wojtka. Do jutra jest ostateczny termin więc jeżeli powie Ci że nie otrzymał wpłaty jeszcze to śmiało możesz wskoczyć na jakiś termin o ile już nie będzie zajęty dla kogoś.

Opublikowano

Na dwójce ,trójce jest dużo lepiej ,czuć w którą stronę auto jedzie ,a nie jak wcześniej ,że nie wiedziałem czy do przodu czy do tyłu ;) Seryjna 2.0 tdi 170 KM ma chyba mniejszy moment obrotowy

Opublikowano

CAHA ma 350/2300obr

Opublikowano

No to ciekawe jak u nas wyjdzie Gibons :whistling:

Opublikowano

Teraz mnie tylko kusi zmiana IC i turbosprężarki... Tylko to znów trzeba by robić chipa od nowa ,więc przemyślę to jeszcze. Czekam na kolejne wykresy z modyfikacji i życze dużego przyrostu mocy ! :)

Opublikowano

Jestem już po - trochę to trwało ale wrażenia z jazdy to rekompensują.

dynosoft.jpg

Dzięki bardzo dla kolegi Gibons'a za organizację grupówki -a nie miał łatwo z nami :)

Opublikowano

a tak troche z innej beczki jaka jest teraz cena korekty softu po chipie wtryski 216 brak kata ??:hi:

Opublikowano

Kurcze sorki ze tu nie zaglądałem a przelew wysłałem i wrocił mój błąd, teraz już napewno doszedł

Opublikowano
Gibons,

znajomy chciałby dołączyć do grupówki - można jeszcze go dopisać?

Sprawdź proszę...

Poszło PW

Opublikowano

Dzięki za grupówkę :wink:.... i niech moc będzie z wami :decayed::grin:

EPSON022.jpg

Opublikowano
:thumbup1:
Opublikowano

Dziwnym trafem każdemu u Aligatora wychodzi "mocna seria". Samochody po przelotach mniejszych lub większych i zastanawiające jest to, że każdy posiada w gratisie nie mało koników.

Niczego nie sugeruję, nie głoszę żadnych teorii spiskowych bo absolutnie mi na tym nie zależy, ale zawsze kiedy oglądam jakieś wykresy właśnie od Aligatora to tak właśnie jest. Zastanawialiście się może nad tym? Albo pytaliście po sofcie skąd takie nadwyżki mocy na serii?

Opublikowano

Kolego, poczytaj trochę na ten temat: silniki BKC cec**je z reguły większa moc od deklarowanych przez fabrykę 105 KM.

Od kilku do kilkunastu kucy.

Może to ci trochę rozjaśni temat....

Poniżej kilka wykresów (nie od Aligatora):

Octavia_19_TDi_BKC_Espana_wykres.jpg

Passat_2006_Norwegia_wykres.jpg

Golf_5_BKC_CBR2005_wykres.jpg

Opublikowano
Dziwnym trafem każdemu u Aligatora wychodzi "mocna seria". Samochody po przelotach mniejszych lub większych i zastanawiające jest to, że każdy posiada w gratisie nie mało koników.

Niczego nie sugeruję, nie głoszę żadnych teorii spiskowych bo absolutnie mi na tym nie zależy, ale zawsze kiedy oglądam jakieś wykresy właśnie od Aligatora to tak właśnie jest. Zastanawialiście się może nad tym? Albo pytaliście po sofcie skąd takie nadwyżki mocy na serii?

a u mnie przy pierwszym hamowaniu zamiast 211 serii było 205

Opublikowano

co ty masz za silnik że w serii ma 211?

Co do BKC to fajny silniczek choć jak dobrze kojarzę to ma podobne przypadłości jak BXE (słabe panewki,korbowody) :whistling: Sam mam BLS w piątce i raczej nie zdecydował bym się na program:wink:

Opublikowano
co ty masz za silnik że w serii ma 211?

Co do BKC to fajny silniczek choć jak dobrze kojarzę to ma podobne przypadłości jak BXE (słabe panewki,korbowody) :whistling: Sam mam BLS w piątce i raczej nie zdecydował bym się na program:wink:

ccwb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...