Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn po wizycie w modpro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Juz jakiś czas po zrobieniu ale wrzucam wykresik,tak to wyszło.

DSC_0227.jpg

nikt nic nie powie :whistling:

Opublikowano

Sluchaj Ty robiłes program na seryjnych gratach ??

Afn ma sie rozumiec,jak odczucia ??

Opublikowano

Tak,nic nie zmieniałem,był tylko problem z jednym wtryskiem ponoć i przy klepnięciu pojawiał się dym :whistling:

Odczucia... co tu dużo mówić ci którzy zastanawiają się nad chipsem niech żałują każdego straconego dnia.

Opublikowano

Jak na serie to niezle :naughty:

Opublikowano

No wykres całkiem niezły , choć pewnie dało sie jeszcze trochę podciągnąć ale pewnie tuner troszkę się zabezpieczył , ile masz nalatane km?

Opublikowano
Jak na serie to niezle :naughty:

No nie powiem bardzo przyjemnie sie jezdziło,moim zdaniem te 130km na tą masę to minimum do sprawnego poruszania się b5-tką:wink:

No wykres całkiem niezły , choć pewnie dało sie jeszcze trochę podciągnąć ale pewnie tuner troszkę się zabezpieczył , ile masz nalatane km?

no własnie!!! on taki jest....robi tak żeby wilk był syty i owca cała :decayed:

na blacie jest obecnie 308 a ile naprawdę to wolę nie wiedzieć:whistling:

Opublikowano (edytowane)

Mała aktualizacja furmanki :hi:

KAT out

EGR out

Środkowy tłumik out :kox:

Kolektor AWX

FMIC A5/Q5 (cieńszy 60-tka)

Wtryski 216 FB

Turbo BRD

I na koniec kreseczki :) wiem że szału nie ma, ale....odnoszę wrażenie że starczy na trochę dłużej niż sam program :decayed:

4a51f60852bdf881cadf698a860bd418.jpg

Edytowane przez rrrudy25
Opublikowano (edytowane)

Mała aktualizacja furmanki :hi:

KAT out

EGR out

Środkowy tłumik out :kox:

Kolektor AWX

FMIC A5/Q5 (cieńszy 60-tka)

Wtryski 216 FB

Turbo BRD

I na koniec kreseczki :) wiem że szału nie ma, ale....odnoszę wrażenie że starczy na trochę dłużej niż sam program :decayed:

No ładnie , już po korekcie softu ?? Jak te icek pasuje ? jakie wymiary ??

Edytowane przez Mario82A4
Opublikowano

No tak po korekcie,dlatego mówię że szału nie ma

Fmic....no bez użycia katowki go nie wlozysz! ale to chyba każdy 3b35061e567e820eeb905f55c74ec7c9.jpg

Opublikowano

No tak po korekcie,dlatego mówię że szału nie ma

Fmic....no bez użycia katowki go nie wlozysz! ale to chyba każdy 3b35061e567e820eeb905f55c74ec7c9.jpg

No ale wykres ładny , też bym chciał taki wynik w swojej , a jak tam sprzęgło daje rade ? ps, zdejmij te lusterka i załóż ori .

Opublikowano

na razie daje rade,myślę że ten moment uciagnie ;-)

Lustra, spoilery, i ławka która była na klapie to sprawka poprzedniego właściciela

To co jeszcze zostało po nim jakoś strasznie mi nie przeszkadza ale pomyślę nad tymi lustrami ;-)

Opublikowano

No fakt moment nie jest jakoś wygórowany przy tych 160Km

Opublikowano

A czego sie tu spodziewac po seryjne pompie 10-tce

Opublikowano

A czego sie tu spodziewac po seryjne pompie 10-tce

To fakt , Spanky dużo jest rezania żeby zmienić pompę na 11 ? Czy podejdzie bez problemu ?

Opublikowano

będzie potrzebna korekta po założeniu nowego (innego brd)???

Opublikowano

moze byc potrzebna

Opublikowano

a powiedz mi czy można zatakować 200km na tej turbinie czy musi być gtb1756vk

pomiń oczywiście fakt że masz takie turbawki na zbyciu :wink:

Opublikowano

a powiedz mi czy można zatakować 200km na tej turbinie czy musi być gtb1756vk

pomiń oczywiście fakt że masz takie turbawki na zbyciu :wink:

przy dobrym ukladzie wtryskowym [pompa,wtryski] mozna uderzac w okolice 200 PS

Opublikowano

k.....a :facepalm: :facepalm: :facepalm: nie mogę uwierzyć że już mnie to interesuje :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...