Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Springi -40/-40


blind0

Rekomendowane odpowiedzi

Ja z kolei , że jak amor padł to było wyżej na tej stronie. Niby , że nie trzyma jej w ryzach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to aż dziwne jak dla mnie, myślałem że jak amor padnie to będzie to leżało xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie wypowiadam w tej kwestii bo nie wiem. pytałem o amory biorąc pod uwagę , że B8 może mieć niżej talerzyk na sprężynę i stąd różna wysokość. Na forum audi 80 były watki , że po wymianie samych amorów auto stało wyżej , były fotki i faktycznie. Jedyne wytłumaczenie to łoże sprężyny na różnej wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko się musi ugnieść z czasem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie aż tyle:) Nie wiem co z zawiasem. Wozić płytek dla wyglądu w bagaju nie będę bo to wiocha i jeszcze wyższe spalanie. Jak najszybciej kupuj tego sportline i będziemy patrzeć. Ciekawa opcja nad którą się zastanawiałem to springi Jamex na allegro komplet na dwie osie to tylko 360zł. Opinie w necie raczej pozytywne. Jest jeden minus. Do A4 tylko wariant 40/40. Gdyby mieli 40/35 albo 45/40 to bym się nie zastanawiał nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze szkoda hajsu na to, jak ten sportine bedzie ok to chyba najlepsza opcja, nie dosc ze majatku nie kosztuja to i masz normalna sprawdzona firme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się jamex-eibach nie ma porównania. Jak kupiłem auto i wracając zrobiłem nim prawie 200km byłem w szoku. Czułem że auto jest trochę twardsze ale precyzja wybierania nierówności i cała reszta bez porównania do seryjnego czy nawet 1be. Jak zajrzałem co tam siedzi przestałem ie dziwić:) Eibach to nie hi-end ale zawsze był chwalony i lipy nie robi. Strasznie jestem ciekaw tego sportline. Szkoda , że mieszkamy daleko od siebie bo przed kupnem bym się przejechał autem z nimi na pokładzie. Aha i nie kupuj 17 bo zginą w tych nadkolach. Sam miałem dylemat ale po założeniu wiem , że 18 to nie przesada. Gdybym kupił 17 to pewnie bym żałował. Da się zawieche tak dopasować , żeby nawet na takich kolach dało się u nas jeździć z jakąś tam namiastką komfortu. Oczywiście z rozwaga. Ja zazwyczaj jeżdżę tylko wokół swojej miejscowości (maks 100km od niej) i znam swoje drogi na pamięć także nie ma strachu. Ba. Nawet na 18 jest lepiej bo na tym zawiasie i balonie 195/65 r15 darłem michą i czym się dało równo. Teraz jest dużo lepiej a nawet z lekkim zapasem na większą glebę. Według mnie panikę sieją tylko Ci którzy na 18 nie jeździli albo skakali na nich po górach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 17 i supersporta 40/40 d*pa ciut nizej siadla( talerzyki ustawione na max do gory). Roznica miedzy przodem i tylem 0,5cm. Smigam po wawie i nie mam problemu.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez raczej dlugich tras nie robie, co do zawiasu to akurat mam teraz skompletowane 1be, czekam na te sprezyny, ale wsadze to dopiero jak kupie opony bo akuraat pare dni temu dorwalem 18 cali od rs6 no ale trzeba jeszcze na mieso wywali troche papy. I przy takich kolach mysle ze sportline bedzie akurat, bo teraz smigam na 15 i moze by bylo ciut za nisko na te nasze piekne polskie drogi :) hehe tez juz dziury na pamiec znam, a ze pali ta moja maszyna dosc litrow to tak daleko sie nie zapuszczam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1be to -20. Ja mam -30 i jest minimalnie za wysoko. Według mnie idealnie by było -35 albo -40. Zastanawiam się nad Vogtland'em -35 ale nie wiem czy warto kasę wydawać dla 5mm. Tzn ile Ci pali i czemu tak dużo;] Mi na 15 195/65 w trasie schodził do 7.5-8 maks 100 km/h ale tak się nie da jeździć. Miasto przy normalnej jeździe do 3 tyś 12 maks. Mowa o lecie i zepsutej sondzie lambda bo nie oscylowała i zacięła się w połowie wartości. Za to nie wiem co będzie na 18 225 xD

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ----------

A co do Ciebie Kamil to właśnie to mnie martwi. 40/40 i d*pa jest niżej. Zawsze bałem się równych zestawów springów bo jak mi d*pa niżej siadzie niż przód to się pochlastam. Zawsze mieć lepiej te 5mm zapasu i przód niżej. Nie wiem czemu Vogtland np oferuje tylko zestawy 35/35 do A4. fakt faktem jako nieliczni dobijają sprężyny w fabryce dzięki temu nie okazuję się , że po pół roku auto siadło jeszcze przodem centa lub dwa. A druga sprawa to kategorie wagowe. 4 cyl to 4 cyl a nie jakiś cyrk. Jest jak wół nacisk do 1000 kg silniki 1.8 wszystkie NIE WLICZAJĄC 1.9 TDI I V6. Kupując wiem , że -35 to -35 a nie od 35 do 45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn z 1be mam same amory i chce na nie zalozyc tego eibacha. Ja jakbym nie jezdzil to 11-12l / 100km to jest norma i to na głupich 15 calach. Fakt że i tak już sie ciesze bo po kupnie auta i walnietych dwoch czujnikach palił po 15-16l :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które czujniki miałeś walnięte? Walczę ciągle z wibracjami silnika i wypadaniem zapłonów. Do tego dość mocno śmierdzi mi nieprzepaloną benzyną. Już nie wiem za co się brać żeby to ogarnąć. Co do spalania według mnie jest u Ciebie za wysokie i bym dalej szukał przyczyny. Ciekawe ile te 1be wytrzymają na takim obniżeniu. Powinno być raczej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp. silnika i powietrza dolotowego. Fakt trochę to lubi palić :P nie wiem jak tam sonda, na vagu przy zwykłym tescie błędów nie ma i ciul wie w co ręce włożyć. Oby jak najdłużej z tym 1be :grin:

a podpinałeś pod kompa ? może coś tam ci wyrzuci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem. Po wymianie sondy 0 błędów. Musze jeszcze przepływke sprawdzić bo nie wiem ile przepływu pokazuję. podobno zdarzało się , że powodowała różne cuda w pracy silnika. Czujnik temp. silnika tzn cieczy chłodzącej? Wkładałem go do wrzątku i przy 90c ma odpowiedni opór więc sprawny. A czujnika powietrza zasysanego nie mam bo powinien być gdzieś przy przepustnicy a go nie ma. Podobno od któregoś tam roku go montowali i nie wiem bo albo go przeoczyłem albo go nie mam w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak cieczy chlodzacej, nie wiem jak tam z tym drugim czujnikiem pojecia nie mam. z wrzątkiem to sie tak bawilem ale to z tego co pamietam z termostatem. Kurde moze faktycznie by jakos ta sonde u mnie sprawdzic, bledu nie ma ale kto wie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinasz i sprawdzaj jak pracuje. Jeśli nie ma błędu i napięcie na sondzie skacze od 0.2 do 0.8v to wszystko z nią ok. Jeśli napięcie zmienia się powoli , w ogóle albo jest za wysokie to znaczy , że sonda jest dead.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elegancko, bede mial dostep do vaga jeszcze to posprawdzam co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec offtopu bo nas pogonią:) Wrzucać jakieś zawiasy i dawać foty a nie:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha no tak :decayed: pewnie gdzies po wyplacie bede dzialal takze na mnie chwile poczekacie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic na szybkiego aby wytrwale:) No ale nie ukrywam , że jestem baaardzo ciekaw efektu także nie rozmyśl się;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...