musznik Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Witam. Mam problem w audi a4 1997, 1.9 tdi. Problem jest w lewym przednim i lewym tylnym kole. Po naciśnięciu hamulca blokuje lewa strona. Zregenerowałem zaciski,wypolerowałem tłoczki,prowadnice.Poskładane na smar z ate.Klocki poruszają się swobodnie. Przewody elastyczne zmienione zarówno jak z lewej strony z przodu i z tyłu. Gdy odkręcam odpowietrznik pod ciśnieniem wylatuje płyn i wtedy odpuszcza hamulec. Nie mam już pomysłów, potrzebuje rady.
musznik Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Chodzi Ci o stalowe? z zew. nie są pordzewiałe. Miałeś już taki przypadek ?
michail55 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Mam podobne u siebie tylko ze z tyłu nie odbijają ale zaciskaja się dobrze mowie o recznym
musznik Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Dev. A co powiesz jeżeli odkręcam przewód z lewego przedniego koła z pompy abs i też shodzi ciśnienie po czym hamulec odbija? Wyglada na to,że stalowy przewod jest drożny. Możliwe że pompa abs tak siadła ?
musznik Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Przed abs, masz na myśli pompe ?z niej odkrecić przewód?
Dev Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 odkrec przewody pomiedzy pompą hamulcowa a blokiem ABS
musznik Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Po odkręceniu, przewodu z pompy hamulcowej(ten blizej serwa) ciśnienie schodzi i rozblokowuje hamulec.
musznik Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Dzięki za pomoc, jutro ogarne jakąś pompe.
Dev Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Mam podobne u siebie tylko ze z tyłu nie odbijają ale zaciskaja się dobrze mowie o recznym Zaciski do rozbiórki
michail55 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 I tak szczerze mówiąc zmieniam na 288mm
musznik Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Zmieniona pompa hamulcowa i pompa abs. Koło przednie nadal blokuje.
kamilb5 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Może tarcza krzywo siedzi na piaście i ją dlatego blokuje? Zdejmij tarcze i wyczyśc dokładnie piaste.
adidodi Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 ja stawiam na polerowanie tłoczków. Robiłeś lewą stronę i akurat ona żle działa.
kamil642 Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 sprawdz dokładnie przewody mozliwy wyciek
musznik Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Opublikowano 14 Lipca 2014 Lewa strona źle działała dlatego je polerowałem, pozatym były czyste. Przewody nowe i szczelne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się