adams78 Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Odgrzeję kotleta, ale przypadkiem czytam i co widzę? : nie wykonałes wszystkich zaleceń jak miałeś zdjęta głowice trzeba było dotrzec gniazda z zaworami tym bardziej ze masz w aucie junkersa pierścienie też mogłeś wymienić to co zrobiłeś pomoże na jakieś 20-30tyś km a potem znowu bedzie ch*j.......a Ręce opadają... A po wymianie pierścieni będzie jak nówka? Pomijam aspekt ekonomiczny, ba jak wielu mechaników mających dużo wolnego czasu devastation doradza ładowanie fury pieniędzy w silnik wart 2-3tys...
Gość Henrykus Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 W tym silniku różnica ciśnień może dochodzić do 20% i jest to prawidłowe Kompresję masz bardzo dobrą . Najczęstszą przyczyną dostawania się oleju do komory spalania są uszczelniacze trzonków zaworów , turbo bym tu wykluczył bo olej jak piszesz jest tylko w jednym cylindrze. Żenujące są tu "wiedza" na temat silników i "porady" niektórych kolegów których nie będę komentował bo mi się zwyczajnie nie chce , już raz dostało mi się od admina za wulgarne słowa. Po za tym temat jest do instalacji LPG. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się