Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szczyrka/Wydaje odglos pompa wtryskowa, swieci kontrola swiec- auto nie odpala


kamilus

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie problem w aucie u brata. Auto nagle przestalo odpalac, pompa wtryskowa (prawdopodobnie) wydaje dziwny dzwiek i na liczniku swieci kontrolka pokazana ponizej (świece?). Jakies doswiadczenia co to by moglo byc ? i jakie czekaja wydatki ? :kwasny:

10386827_781217868589142_5225572874212346095_n.jpg

hqdefault.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi w A4 AHU tak samo sie zapala czasem ta sama kontrolka i sie okazalo ze nastawnik do czyszczenia ale mamy inny i bedziemy zmieniac tylko nie wiemy czy do AHU podejdzie nastawnik z AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko tak jak mowie, na kontrolce sie nie konczy.. auto wgl nie odpala :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nic nie działalismy. Ja wierzę mimo wszystko ze może to być zapchany filtr paliwa. Może to być przyczyną ze auto nie chce zapalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta kontrolka tego wezyka nie swieci caly czas tylko miga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nic nie działalismy. Ja wierzę mimo wszystko ze może to być zapchany filtr paliwa. Może to być przyczyną ze auto nie chce zapalić

Skoro wiesz ze filt jest doszczetnie zapchany to zmien go i wtedy patrz co sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiadomo czy zapchany ale pompa wtryskowa glosno cyka caly dzien jezdzilem normlanie pojechalem do pracy auto stalo 8h wsiadam a tu pokazala sie kontrolka ten wezyk i miga caly czas przekrecam a tu lipa nie odpala w pon wymienie filtr jak to nic nie da to mega lipa wogole zaczelo wszystko wariowac lampy mi sie wylaczaja jedna chodzi chwile wylacza sie druga mryga pokazuje mi ze nie mam oleju na fisie i plynu hamulcowego, oczywiscie wszystko jest kontrolowane olej na bagnecie jest plyn hamulcowy tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no za raz zjade , wymiana filtra to raz że groszowa sprawa to jeszcze banalna , nowy filtr zalej ropa od razu do pełna.

co do wskazań to czy patrzyłeś może bezpieczniki ? ,te koło kompa na podsszybiu też sprawdz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jakie błędy wywala vag i wklej albo napisz to masz w logu 001 012 019, logi oczywiście robisz na zgaszonym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki ogladalem sa spoko jutro wymienie filtr paliwa i sie okaze

---------- Post dopisany 07-07-2014 at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 11:09 ----------

sterownik silnika zmarł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki ogladalem sa spoko jutro wymienie filtr paliwa i sie okaze

---------- Post dopisany 07-07-2014 at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 11:09 ----------

sterownik silnika zmarł

bardzo żadko to sie zdarza ,te kompy sa praktycznie nie zniszczalne ,chyba ze coś nie halo z ładowaniem ,masą i wtedy dzieją sie cyrki z kompem aż padnie ale serio to bardzo żadko sie zdarza . jak bedziesz potrzebował kompa to pisz bo mam jakies

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli auto miała czipa to mnie nie dziwi że padł, ale jak nie był dłubany to nie ma takiej opcji by padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki ogladalem sa spoko jutro wymienie filtr paliwa i sie okaze

---------- Post dopisany 07-07-2014 at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 11:09 ----------

sterownik silnika zmarł

bardzo żadko to sie zdarza ,te kompy sa praktycznie nie zniszczalne ,chyba ze coś nie halo z ładowaniem ,masą i wtedy dzieją sie cyrki z kompem aż padnie ale serio to bardzo żadko sie zdarza . jak bedziesz potrzebował kompa to pisz bo mam jakies

ok dzis sie dowiem co i jak ma mi dac znac, jak cos to sie odezwie, ja w aucie nic nie grzebałem bo mam je krotko cyrki moze i sa bo co jakis czas mi pokazuje ze malo plynu hamulcowego a jest w pelni ma to taki ogarniety gosc wiec czuje ze da rade a pompa przestala cykac i wezyka w zoltym koleczku tez nie ma na liczniku samo przestalo poogladal itp i sam powiedzial ze to napewno nie te suterki wczoraj mi zadzownil i mowi ze sterownik silnika padl na 100% fury u niego takie stoja ze ludzie musza miec zaufanie ze dobry fachowiec jak cos bede wiedział wiecej bede pisac mam nadzieje ze po naprawie bedzie smigac autko

---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

jeżeli auto miała czipa to mnie nie dziwi że padł, ale jak nie był dłubany to nie ma takiej opcji by padł

jak wyzej napsaiłem nie dlubałem bo mam auto hm.. 2-3 miechy a z poprzednimi audi nie mialem problemu biorac pod uwage na to ze to moje 4 audi a4 b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty nie dłubałeś ale może poprzedni właściciel dłubał, jak masz jakieś logi dynamiczne od razu wyjdzie szydło z worka, zrób fotkę płyty ecu będzie widać czy było lutowane w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...