Ansbach_88 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 witam serdecznie wszystkich użytkowników, Bardzo proszę o poradę osoby, które być może przerabiały u siebie podobny problem. Auto jak w tytule postu. Potrzebuję maksymalnie zwiększyć prześwit (odległość podłogi auta od poziomu drogi). Auto szykowane jest na zimę. Każdy cm jest ważny. Proszę o wszystkie trafne, sprawdzone mądre rozwiązania. Ewentualnie jakie sprężyny, amortyzatory można zastosować. Sprawdzałem czy był podobny temat wcześniej, nic nie znalazłem. Za każdą poradę serdecznie dziękuję.
AKWAMARYN_ Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 wg. mnie zastosowanie sprężyn z np 2.8 V6 coś powinno dzwignąć
ryba85 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Sprawdzałem czy był podobny temat wcześniej, nic nie znalazłem. . nie znalazłes bo na tym forum wszyscy ten przeswit zmniejszaja. jak chcesz podnieśc to raczej tylko na sprezynach od auta z jakims duzym silnikiem.albo powietrze.
Marc!n Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Widzę, że masz Quattro więc miałbym wyższe sprężyny do sprzedania. Są niby krótsze o 5cm o ori ale są z grubszego drutu robione na zamówienie i auto stoi na nich sporo wyżej niż na serii. W każdym bądź razie mozna dorobić dowolne sprężyny na zamówienie za dobry pieniądź. Jak jakieś pytanie itd PW
vp-tdi Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 wsadzaj springi od passata b3 kombi ,wszystko pasuje ,te springi sa mega sztywne ,sztywniejszych nie miałem w rekach ,ale i tak amory cie beda ograniczać.
noran Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Podpinam się, wkurza mnie że walę spodem jak zjeżdzam z górki na poziomy parking - wszystkie głowy w moja stronę, jakby Putin już przybył w MIGu. Miałem pęknięcie spręzyny z przodu w Q. Zamieniłem na to co było pod reką Kraft chyba, najoierw widac było po odbiciu nieba w masce że auto poszło do góry, ale teraz jz sam nie wiem może siadło przez gówniana stal albo co. Jak patrze na B5 przed liftem to mają taaaki przeswit. A moją niunie trza tyłem do krawężnika parkowac bo hokkej schodzi przy cofaniu. Więc pytanie brzmi jak zrobić przświt jak w B5 do 1999r. Pozdrawiam.
ryba85 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 poszukaj twardszych sprezyn od jakiegos 2.8.
tomaszstn Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Wszyscy o sprężynach a napisz jakie masz koła, opony. Jeśli to możliwe wsadź większe kółko i wyższą oponę i właśnie Ci się zwiększy prześwit podłogi od ziemi
noran Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Koła standard 15" 195/65. Myślałem o tym, ale chodzi o to że coś tu nie gra z tym prześwitem. W modelach przed liftem też takie same koła ale prześwit zarąbisty. Co do sprężyn, ryba, rozumiem że 2,8 ma twardsze sprężyny bo silnik cięższy? W katalogu zfparts, sprężyny sachs pasują na wszystkie modele czy tam 2,8 czy 1,9, czy przed liftem czy po , czy Q czy FWD. Rozróżniają dwie sprężyny na przód dla B5 z klimą czy bez.
Revor Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 To jest uogólnienie niestety kolego bo spójrz sobie chociażby na sprężyny Eibacha. Tam jest rozróżnione krótko mówiąc na 4 oraz 6 cylindrowe silniki - siłą rzeczy 6 cylindrowy silnik jest cięższy i sprężyna do niego będzie twardsza i bardziej wytrzymała
noran Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Zgadza się, tylko że Eibach obniża o 30mm .
Revor Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) To nie ma żadnego znaczenia To się tyczy każdych sprężyn. Po prostu są kategorię wagowe sprężyn. Sprawdź na wlepce w bagażniku jakie masz zawieszenie i jakie kategorie wagowe i zaraz Ci doradzimy jakie oryginalne sprężyny masz kupić żeby było wyżej. Wystarczy kupić z większą kategorią wagową i będzie siedział wyżej. Dodam Ci fotkę o co mi chodzi: Edytowane 6 Września 2014 przez Revor
Revor Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 No i można wrzucić na przód kategorię wagową 0JK lub 0JL odpowiednio te sprężyny są oznaczane: 1 kropka żółta i 3 brązowe oraz 1 kropka zielona i 1 brązowa. Zapewne będzie to od A4 z motorem 2.5 TDI lub 2.8 benzyna. Popatrz na allegro / tablicy. Jeżeli chodzi o tył to w etce w której sprawdzam kategorie wagowe kończą się na 0YG więc nie wiem czy źle spojrzałeś czy ta etka tego nie przewiduje.
noran Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Dzięki. Zachowałem starą spręzynę ma białą i 3 brązowe. Dodsaję także zdjęcię wlepki.
Revor Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Już wiem dlaczego nie mogłem znaleźć tyłu - pominąłem, że chodzi o quattro. Na tył można też wrzucić większa kategorie wagową - 0YT i to są 2 kropki białe i 3 fioletowe
tomaszstn Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Ja bym odradzał kombinacje ze sprężynami od V-łek. Auto może Ci podskakiwać jak ping-pong. Załóż po prostu nowe (np Lesjofors) i nowe gumy nad sprężynę. Na pewno zdecydowanie pójdzie do góry
noran Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 ok dzięki, zmieniłeś mój sposób myślenia. wszedłem na VAGCAT i wszystko teraz rozumiem. Jeśli chodzi o KAYABA to mają dla quattro te same spręzyny dla 1,9, 2,4, 2,6 i 2,8, natomiast inna dla 2,5TDi. Tylna oś jest taka sama dla wszystkich silników. Można by dobierac jeszcze z passata albo superb. Ale jak się zdecyduję na grzebanie w zawieszeniu to chyba wybiore do 2,5TDI. I zrobię na razie tylko przednia oś. tomasz, masz na mysli nowe gumy - mocowanie amora?
tomaszstn Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Jak dobrze pamiętam sprężyna u góry opiera się o gumę a na dole o talerzyk, z tyłu nie pamiętam jak jest w q ale zaraz mogę sprawdzić w Etce Tu masz linka: http://allegro.pl/lemforder-poduszka-amortyzatora-audi-a4-8d2-8d5-b5-i4546886912.html http://allegro.pl/oryg-poduszka-amortyzatora-przod-audi-a4-vw-passat-i4581899861.html Na dole: https://www.google.pl/search?q=4D0412107B&biw=1024&bih=653&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RSMLVO7FIsWjPZ7BgMgE&ved=0CAYQ_AUoAQ A z tyłu coś takiego: I tak wygląda: https://www.google.pl/search?q=4D0412107B&biw=1024&bih=653&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RSMLVO7FIsWjPZ7BgMgE&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=8A0512297E Edytowane 6 Września 2014 przez tomaszstn
PiotrGD Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Ja sie przyczepie do tematu i moje pytanie i taki mcpersson pasuje do A4 b5 quattro http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/44/21/84/76/4421847670
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się