Nelson 0 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam, Będąc wczoraj na hamowni auto wypluło 198,7 KM i ~240nM,ku mojemu wielkiemu zdziwieniu. Oczywiście szukam przyczyny zaistniałej sytuacji, na 1.8T znam się dość słabo, bardziej na 1.9 w gnoju W takim razie proszę kolegów o pomoc. Poniżej logi: Log (0 - 002) Log (1 - 003) Log (2 - 015,016) Log (3 - 20) Log (4 - 031,032) Log (5 - 115) Log (6 - 118 ) Pozdrawiam Damian:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Daj jeszcze loga z 002+033 ale jest kilka problemów, po pierwsze szczelnośc całego dolotu była sprawdzana? turbo bardzo słabo wstaje jakby gdzeiś była dziura albo jest na wykonczeniu, po drugie przepływka za mało wskazuje, sprawdz dolot na poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Daj jeszcze loga z 002+033 ale jest kilka problemów, po pierwsze szczelnośc całego dolotu była sprawdzana? turbo bardzo słabo wstaje jakby gdzeiś była dziura albo jest na wykonczeniu, po drugie przepływka za mało wskazuje, sprawdz dolot na poczatek. Też tak sądzę, rura łącząca ICki została wgnieciony przez zająca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 znajdz dolowdowanie to powinna sie pojawić moc tak jak mówi Łukasz pierw szczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 pokaz wykres z hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Wysłane z monopola 24/7 ---------- Post dopisany at 15:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ---------- Te 198 bhp wyszło na pb, 191 na lpg. Wysłane z monopola 24/7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Turbo z dołu bardzo słabo wstaje ale górą trzyma zadane doładowanie. Przepławka raczej do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 w pierwszej kolejnosci szczelnosc dolotu . jak cos to moge ci ogarnac auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 w pierwszej kolejnosci szczelnosc dolotu . jak cos to moge ci ogarnac auto . Takie rzeczy ogarniam sam. Romantyk polecał Cię jeśli chodzi o VAGi. Jak coś z pewnością wpadnę z grubszymi sprawami ;-) Wysłane z monopola 24/7 Dzisiejsze logi: Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_216136.html Grupa 002, 003: http://vaglog.pl/log_216137.html Grupa 020: http://vaglog.pl/log_216132.html Grupa 031, 032: http://vaglog.pl/log_216133.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log_216134.html Grupa 118: http://vaglog.pl/log_216135.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 dalej przeplywu brakuje mimo ze turbo dmucha ;p przeplywke podmien moze czemu nie ma loga z 33 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się