cooljack Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 ma ktos moze schemat wiazki z miedzy j104 a g419?.....ew. czujnik zdupiony ale nie chce mi sie wywalac fotela i zrywac plastików ze słupków zeby sie pod niego dostac mialem kiedys reanimowaną wiązkę (auto dostało w lewy przedni narożnik) i chyba nie do konca wszystko jest popodłączane/polutowane bo juz przeleciałem wiekszość rzeczy, bezpieczniki itd.... 00493 - ESP-Sensor Unit (G419): No Signal/Communication Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes Wiring/Connectors from Brake Electronics (J104) to ESP-Sensor Unit (G419) faulty ESP-Sensor Unit (G419) faulty mam takie błędy Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb Part No SW: 8K0 907 379 AK HW: 8K0 907 379 AK Component: ESP8 front H04 0070 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 160504 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 820BEC831DFA4A0E027-80D7 2 Faults Found: 03265 - Data Bus Chassis Sensors 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 63 Mileage: 219752 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.14 Time: 15:25:26 00493 - ESP-Sensor Unit (G419) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 63 Mileage: 219752 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.14 Time: 15:25:26
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Szukaj od czujnika pod fotelem wtyka 6 PIN PIN3 ( BIAŁO/ZÓŁTY) zmostkowany jest gdzies w kierunku pompy ABS .
cooljack Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) czujnik wymieniłem....nie pomoglo. podejrzewam gdzies wiazke...albo kostke przy pompie ABS..... dysponujesz może jakie żyły (kolory) ida z pompy do czujnika? bo o ile czujnik był tani to pompy w ciemno nie chce kupowac i wymieniac - wole polukac wpierw na kabelki choc kostka od ABSu wyglada ok jak i wiazka pod maską.....kurcze może coś się wypieło po drodze....bezpieczniki sprawdziłem tez (dwa po stronie kierowcy są ok - chyba ze jest jeszcze jakiś) sorry za podbicie topika....ale problem rozwiazany. jak autko miało kolizje w lewy przedni róg to wiazka kabli była przyszczypnięta i i jeden kabelek był przerwany a drugi trzymał sie na jedym włosku...oczywiscie było też troche zielonego nalotu .....musiałem rozwinąć całą izoilacje od wtyczki do popmy ABS praktycznie do miejsca gdzie wiazka wchodzi pod fartuch błotnika...pare lutów troche izolacji termokurczliwej i izolacji w taśmie i auto jak nowe. ESP/ASR bedzie jak znalazł na zimowe warunki temat można zamknąć oczywiście wszystkie błędy i ze sterownika ABS i sterownika silnika znikły po ubiciu ich VCDSem Edytowane 15 Grudnia 2015 przez cooljack
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się